Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrinCessRomy schreef:Niet gaan poederen en gaan smeren, dat plakt je huid helemaal dicht en issie echt niet blij mee, Houd het bij mascara en een eyeliner, en een mooi glosje , hou het naturel, hoe mooier dat is.
zoetiej schreef:PrinCessRomy schreef:Niet gaan poederen en gaan smeren, dat plakt je huid helemaal dicht en issie echt niet blij mee, Houd het bij mascara en een eyeliner, en een mooi glosje , hou het naturel, hoe mooier dat is.
Vind ik vaak ook. Als je last hebt van vlekken in je gezicht, en je wil dat weg hebben kan je natuurlijk wel wat poeder opdoen. Ik vind het ook niet mooi, meisjes van 13 (ik zeg niet dta jij dat bent) die met een hele make-up doos op lopen. Zowiezo ook niet bij ouderen.
ijslanderfan schreef:Als ik eerst foundation erop smeer en dán poeder. Dan ga ik de deur niet meer uit. Dan krijg ik echt zo'n geplamuurd hoofd. Lijkt dan net of het poeder ook écht poeder blijft. Maar misschien heb ik ook wel de verkeerde foundation. ( Zou me niks verbazen.)
PrinCessRomy schreef:ijslanderfan schreef:Als ik eerst foundation erop smeer en dán poeder. Dan ga ik de deur niet meer uit. Dan krijg ik echt zo'n geplamuurd hoofd. Lijkt dan net of het poeder ook écht poeder blijft. Maar misschien heb ik ook wel de verkeerde foundation. ( Zou me niks verbazen.)
nou ik denk echt niet dat dat aan jou foundation ligt hoor
dan ben je echt geplamuurd, maar sommige mensen willen dat gewoon niet inzien
Dream matte mouse foundation is wel mooi :j
PrinCessRomy schreef:ijslanderfan schreef:Als ik eerst foundation erop smeer en dán poeder. Dan ga ik de deur niet meer uit. Dan krijg ik echt zo'n geplamuurd hoofd. Lijkt dan net of het poeder ook écht poeder blijft. Maar misschien heb ik ook wel de verkeerde foundation. ( Zou me niks verbazen.)
nou ik denk echt niet dat dat aan jou foundation ligt hoor
dan ben je echt geplamuurd, maar sommige mensen willen dat gewoon niet inzien
Dream matte mouse foundation is wel mooi
Liek_ schreef:Wat een nonsens
ijslanderfan schreef:Liek_ schreef:Wat een nonsens
Wat ?
zoetiej schreef:PrinCessRomy schreef:Niet gaan poederen en gaan smeren, dat plakt je huid helemaal dicht en issie echt niet blij mee, Houd het bij mascara en een eyeliner, en een mooi glosje , hou het naturel, hoe mooier dat is.
Ik vind het ook niet mooi, meisjes van 13 (ik zeg niet dta jij dat bent) die met een hele make-up doos op lopen. Zowiezo ook niet bij ouderen.
Liek_ schreef:Vertel ons eerst eens wat je mooi vindtWat voor huid heb je? Hoe verzorg je je huid? Wat voor kleur ogen heb je en wat voor kleur haar? Wil je normale make up of uitbundig enz enz. Hier kan je niet zoveel mee