hoi hoi
Ik ben nog al van het uitproberen en vind het leuk om met schoonheids dingetjes bezig te zijn :P
Ik heb laats een aparaatje (zeg maar gekocht) voor je gezicht, waarmee je gezichts fitnis kan doen.
Ik gebruik het nu een paar weken en het werkt echt super!!!!
Het is een aparaatje wat je in je mond kan doen en dan kan samen trekken. Doormiddel van elastiekjes kan je het zwaarder maken (die kan je erbij kopen) Als je het elke dag 3-5 minuutjes 2x daags doet, dan zie je echt verschil:
Je huid word strakker, je jukbeenderen worden echt zichtbaar en je onderkin gaat weg. (en het is ook heel gezond en goed voor de doorbloeding wat ook weer positieve effecten op je huid heeft)
Dus als je wil afvallen in je gezicht :) het heet facial flex.
en ik gebruik nu 3 maanden hair vital (dit is zijn capsules voor je haar).
Het is een kuurtje van 3 maanden en het knapt je haar enorm op! Ik had het gebruikt, omdat ik mijn haar geverfd had en dat was mislukt, dus moest ik het weer over verfen en dat was weer mislukt.
Dus mijn haar was droog en verpest en wilde dus dat het zo snel mogelijk zou groeien (uitgroeien) nog steeds. (dat gaat wel even duren) en dus kocht ik dit en het is echt ernorm opgeknapt en het groeit ook heel snel!!
Het zijn gewoon natuurlijke ingredienten: vitamines enzo die je haargroei stimuleren en je haar laten opknappen.
Echt een aanrader!
Het is te koop bij de etos.