'gevoelloze' vingertop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemsuiker

'gevoelloze' vingertop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 22:47

Hoi,
Eergisteren had ik de manen van m'n verzorgpony getrokken, maar die is nogal druk en ik heb perongeluk (geen idee hoe ik dat gedaan heb) met het trekkammetje een zenuw in mijn rechterwijsvinger een paar keer geraakt (zo voelde het toch) En nu, 2 dagen later is het nog steeds 'gevoelloos'. Nuja niet echt gevoelloos, eerder het gevoel als je ergens lang zit en als je been of arm oid slaapt, en als je dan iets aanraakt geeft het een vreemd gevoel. Ik kan het niet echt beter uitleggen...

Maar mijn vraag is nu, wat is dit en kan dit kwaad?

Bedankt!

Oonax

Re: 'gevoelloze' vingertop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 23:18

Ik heb het ook gehad vorige week... heb denk ik met een teugel m'n zenuw afgekneld. 't Is nu zo goed als over

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 15:35

Ik ken iemand met de ziekte van Lyme (hopelijk schrijf ik het zo goed). De ziekte die je van een theek krijgt. Zij heeft daar ook ongevoelige vingertoppen van gekregen.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 15:37

Ik heb het van de zomer gehad met strobaaltouwtjes. Het heeft ruim een half jaar geduurd voordat het tintelende gevoel weg was en ik er geen last meer van had.
Sterkte ermee, het is een rotgevoel.

Cathelijne15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:14

Ik heb dat heel soms ook maar meestal is het na een paar minuten wel weer weg. Het voelt inderdaad heel erg raar aan en ik ben ook altijd blij als het weer weg is.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:22

Ik heb het eens gehad in mn voet. Deze is een paar maanden aardig gevoelloos geweest bovenop. Trok vanzelf weer weg.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:58

Wat heb je nou weer voor iets raars gedaan Charlot Clown
Ik denk dat het vanzelf moet wegtrekken hoor, als het na een week nog niet weg is dan kan er iets beschadigd zijn en kan je even langs de dokter (hij kan evt klem zitten). Maar aangezien het van buitenaf is gegaan denk ik niet dat je er erg veel last van zult hebben de komende tijd.