wie heeft er ervaring met hairextensions?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meetje22

wie heeft er ervaring met hairextensions?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 19:32

Ik ga morgen hairextensions laten zetten.
In totaal 150 stuks met een lengte van 50 cm van het merk so cap.
Dat is 100% menselijkhaar dus geen plastic troep.
Heb mezelf best goed laten informeren maar nu is mijn vraag welke ervaringen jullie hebben met:
* het laten zetten van extensions
* hoe lang ze bleven zitten
* bleef het haar lang mooi van kwaliteit
* waren er dingen die tegenvielen
* hebben jullie eventueel een foto van je haar

Hoop snel wat te horen want ben heel benieuwd Haha! Haha! Haha!

djuno

Re: wie heeft er ervaring met hairextensions?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:15

stuur maar eens een pb aan BitchyWitchy....dan laat je het wel. Maar mss loopt het bij jou ook wel anders.

Dinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:41

Jaa! ik heb ook extensions en die van mij zijn ook van So Cap heb jij ze ook via internet bestelt? Of laat jij ze bij de kapper zetten?
Ik heb ze nu ong 6 weken en mijn vriendin heeft ze gezet, ik heb er 175 van 60 50 en 40 cm lang.
In het begin viel het een beetje tegen omdat het er wat nep uitzag maar het gaat vanzelf meer naar je eigen haar zitten en nu vind ik het zelf wel mooi je ziet het nu niet echt.. Maar ik vond het wel een ramp met verven want ik heb het nu 3x geverft en het is alweer verkleurd!!
Het is (bij mij) ook beter om het los te doen want anders als ik het op een staart heb dan valt dat (nep)haar mooi naar beneden en ik heb heel droog/stug haar en dat piekt dan alle kanten op Ach gut
Wat je ook eventjes in de gaten moet houden is dat het niet in dreadlocks gaat hangen want dat is ook niet zo mooi en dat gebeurt vrij snel...
Ik heb een foto maar niet op deze computer..

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:47

Hou me er over op!!!! Ik never nooit weer!!! Gut wat was ik er blij mee, totdat mijn hoofdhuid compleet naar de kl*ten was en mijn eigen haar afknapte en ik kale plekken kreeg.....

Ik hoop voor je dat je iemand hebt die ze professioneel kan zetten. Alhoewel......... Degene die ze bij mij zette deed het al 12 jaar, heeft opleiding gevolgd, geeft opleidingen, ingeschreven bij de kvk en al..... Nou 4 weken heeft de pret/ellende geduurd....

Ik hoop voor jou dat je meer geluk hebt!!!

monky27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:12

ik heb ze ook gehad en nooit weer!!!

Ik heb er alleen maar ellende van gehad.
In het begin was het leuk, maar na een poosje gaat alles in de klit. Ook als je zo'n speciale borstel hebt, want die had ik ook. Het haar is vet snel droog en is al snel niet mooi meer.

Als je het eruit wil halen ben je weer heeel veeel geld kwijt en je moet het ook nog is bijhouden.

Ik heb het er zelf uitgehaald want vond het veel ste duur en was ze helemaal zat.

Dit moet je dus ook niet doen, want je hele haar gaat eraan!!!!!

Ik doe het nooit meer, het beste kan je gewoon lekker je haar laten groeien en met rust laten.
Je moet anders weer helemaal opnieuw beginnen.

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:15

Ik zou nooit lijm in mijn haar doen, heb al zoveel slechte verhalen gehoord!
Ik zet zelf vlechtextentions wat hetzelfde effect geeft, maar dan zonder lijm, veeeeel beter voor je haar.
Als je de extentions eruit haalt is je echte haar echte een stuk dunner en de plukken waar lijm in zat breken gewoon af.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 15:20

Dinnetje schreef:
Jaa! ik heb ook extensions en die van mij zijn ook van So Cap heb jij ze ook via internet bestelt? Of laat jij ze bij de kapper zetten?
Ik heb ze nu ong 6 weken en mijn vriendin heeft ze gezet, ik heb er 175 van 60 50 en 40 cm lang.
In het begin viel het een beetje tegen omdat het er wat nep uitzag maar het gaat vanzelf meer naar je eigen haar zitten en nu vind ik het zelf wel mooi je ziet het nu niet echt.. Maar ik vond het wel een ramp met verven want ik heb het nu 3x geverft en het is alweer verkleurd!!
Het is (bij mij) ook beter om het los te doen want anders als ik het op een staart heb dan valt dat (nep)haar mooi naar beneden en ik heb heel droog/stug haar en dat piekt dan alle kanten op Ach gut
Wat je ook eventjes in de gaten moet houden is dat het niet in dreadlocks gaat hangen want dat is ook niet zo mooi en dat gebeurt vrij snel...
Ik heb een foto maar niet op deze computer..

Ik laat het bij een kapster thuis doen.
175 stuks is best veel,had jij zelf kort haar?
Ik heb al tamelijk lang haar alleen heel erg dun.
Dus het is vooral om dikker te maken en elke centimeter die er in de lengte bij komt is mooi meegenomen.
Ik heb er 150 van 50 cm laten bestellen.
125 in het rood en 25 in het zwart omdat ik nu ook die kleuren in mn haar heb.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 15:37

Ik heb zelf extensions en ik zet zelf extensions (met diploma) en idd kan het heel erg fout gaan maar dat is met alles zo niet alleen met extensions. Als ze goed gezet worden is er niks mis mee ik heb ze er nu 4 maanden in zitten en die van mij gaan de 20e er uit ik heb er 150 en ben in de 4 maanden 3 extensions kwijt geraakt, niet veel dus.

Dat so-cap droog/stug haar is dat klopt, ik zet dit merk zelf ook. Ik adviseer mijn klanten geen shampoo van socap te gerbuiken maar van nioxin. Het extensions haar word zo super mooi van deze shampoo, ik gebruik het zelf ook en mij zul je niet meer zien zonder extensions Haha! Als het er nep uit ziet heb je gewoon een slechte kapper gehad, nadat je extentensions hebt laten zetten moet je het in model laten knippen. Ik heb mijn haar 50 cm en in lagen (volgende x 60 cm) en niemand maar dan ook niemand heeft gezien dat het extensions waren.

Ook moet je elke 5/6 weken je waxjes bij laten knippen dat doen ook veel mensen niet, doe je dit niet krijg je een ramp!!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 23:03

Je waxjes bij laten knippen?
Kun je hier wat meer over vertellen?

Heb inmiddels mn haar laten zetten en ben er erg blij mee,het ziet er heel mooi en natuurlijk uit.
Zal morgen even een foto van voor en na plaatsen.
En waar koop ik die nioxin shampoo en hoeveel kost dat?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:16

Heeft ze dat er niet bij verteld dat je je waxjes moet laten knippen?

Nioxin word niet bij veel kappers verkocht omdat ze het alleen bij de betere zaken willen hebben staan niet bij slechte kappers etc. Ik verkoop het zelf ook. Ik raad mijn klanten dus niet aan de shampoo etc van so cap te gebruiken maar nioxin in verhouding is het ook niet eens duur. De flessen zijn te koop vanaf 11 euro en zijn eventueel ook bij mij te bestellen. Er zijn al meer bokkers aan wie ik nioxin geleverd heb.

Het probleem met shampoo voor extensions is dat het alleen de extenions verzorgt en je eigen haar heeft juist verzorging nodig want dat hou je die extensions niet.

Het probleem met shampoo's als andrelon, fructise etc etc is dat er veel water zeep en plastic in zit vaak zelfs alcohol. Erg slecht voor je haar. Ook werkt dit alleen in het haar. Nioxin werkt vanuit de hoofdhuid en stimuleerd daar de groei al waardoor je haar gezonder naar buiten komt!
Ik zal zo even een tekst van mij zelf quote dan kun je zien wat het allemaal doet en hoe het werkt. Ik zelf gebruik ook 2 keer in de week een masker hierdoor kan ik mijn extensions klit vrij krijgen wat alleen met de borstel niet lukt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:36

Ik ga even een topic aanmaken dan staat daar gelijk alles duidelijk in. Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:01

het topic word wel heel groot als ik alle info er in wil zetten dus dan maar zo.
Heb je van je zelf fijn/dun haar of veel/dik haar?

met de lijn voor fijn dun haar krijg je volume met de lijn voor dik haar niet.
Als ik dit weet kan ik je laten zien welke producten voor jou geschikt zijn. Nu met je extensions moet je ook bepalen of je meer volume wilt of niet. Ik heb van mezelf fijn haar en heb een beste bos extensions maar gebruik wel product voor fijn haar.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 13:44