hai risje het staat er al en ik wil echt niet dat je nog meer in de put raakt maar
Citaat:
Mn oudste is net opgehaald door haar vader om daar pasen te vieren. Kan alleen maar huilen. Zij is mijn alles, en heb haar het liefst bij me als ik verdrietig ben. Zij kan mij troosten.
deze uitspraak heb je of verkeerd geformuleerd of wij "bokkers'lezen het goed en bedoel je het werkelijk zoals het wordt geïnterpreteerd door mij en mijn voorgangers die al gereageerd hebben... A het werkelijk zo is dat jij haar ziet als jou troost gaat zij zich op den duur te verantwoordelijk voor jou voelen En zal er een hele zware last op haar komen te liggen, kijk hier ajb mee uit, Daarbij denk ik (en ik weet dat je er niks aan kan doen door de depressie) dat je de jongste nu lichtelijk achterstelt in vergelijking met je oudste. Dit zal zeker voor jou ook moeilijk zijn als je dat merkt, en dan ga je je nog rotter voelen, omdat je het gevoel dan denk ik heb dat je faalt en dan denk je misschien dat je nu niks kan voelen voor de jongste,Besef dat een depressie gevoelens 'donkerder'maken en zodra het weer wat 'lichter word zal je zien dat je wel van haar houdt probeer iig gewoon de routine erin te houden en je 2 kids evenveel positieve aandacht te geven dus niet je oudste meer want dat geeft dan ongelijkheid en dus wrijving tussen je kids wat dan weer zorgt voor spanning bij jou.. probeer eens goed te relativeren en schrijf elke dag zowel van jezelf als van je dochters een paar pluspunten op en lees dit een paar keer over, klinkt misschien raar maar het werkt wel
Ik wens je heel erg veel sterkte en wijsheid, probeer hoe makkelijk het ook klinkt terwijl het moeilijk is en zeker nu voor jou jezelf te hervinden en in te zien dat je onwijs boft met je kids.Echt ga op schrijven wat jij goed heb gedaan die dag kan gewoon iets kleins zijn niet te moeilijk zoeken het helpt echt wel... ik veroordeel je niet helemaal niet dat je het opschrijft dat je dat durft vindt ik al een pluspunt(heb je er alvast 1) dat betekent dat je er wel inzicht in heb en kan werken aan verandering...
ik wens je sterkte en zet hem op!!!! en probeer echt een beetje het gevoel dat alleen je oudste je kan troosten te negeren of nee niet negeren maar iig niet teveel aan haar te laten merken kop op
succes..
Groetjes,