ingekapselde bloeduitstorting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikkiekikker

ingekapselde bloeduitstorting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 13:23

Hallo!
Badankt dat je dit leest, ik zal proberen het verhaal zo kort mogelijk meer te zetten. Het zit namelijk zo: ong. tweeënhalf jaar geleden ben ik van een paard af gevallen, en daarbij hard op mijn bekken terecht gekomen. Dat is allemaal in orde gekomen, maar de bloeduitstorting die daar van kwam in ingekapseld geraakt in littekenweefsel. (Ik weet niet of het zo helemaal duidelijk is, maar zo werd het mij verteld, en helaas ben ik geen medisch genie, dus weet ik er ook niet meer van.) Toen werd mij verteld dat die plek na ongeveer een jaar weggetrokken moest zijn.

We zijn nu tweeënhalf jaar verder, en de plek zit er nog steeds. Ik heb er bijna elke dag wel last van, vooral na sporten of grote stukken lopen is het behoorlijk vervelend. Nou vroeg ik me af of hier iets aan te doen is, en zo ja wat. In ieder geval heel erg bedankt voor het lezen, ik hoop dat het verhaal duidelijk is, en dat jullie er iets op weten.

annebe

Re: ingekapselde bloeduitstorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:29

Ik denk dat je dit beter even bij een dokter kan voorleggen.
Succes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:34

Ik heb zo'n stukje in mijn wang, door een ongeluk 2,5 jaar terug.
Dat was volgens hen ook gestold bloed wat als prop zat, maar ook litteken weefsel.
Het is wel eens stuk minder geworden, maar weg is het niet. En zeker het laatste jaar geen verandering meer. Ik verwacht dus ook niet meer dat het helemaal weg gaat.
Het voelt altijd wat stug aan. Heb er ook niet helemaal een goed gevoel, net alsof er een stukje zit met het laatste restje van een verdoving.

maar bij mij hadden ze ook niet gezegt dat het helemaal weg zou gaan.

xxLientjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:20

Ik heb ook een groot littekenweefsel op m'n heup ziet er lelijk uit.