Ja aangezien ik minimaal 1 keer per jaar zowiezo oorontsteking heb,wil ik graag weten wat jullie nou eigenlijk innemen en doen om heel de nacht door te kunnen slapen. Ik heb nu 3 ibuprofen op en een codeïnefostaatding op en dan neem ik nu voor ik naar bed ga even slaapthee en een ibuprofen zodat ik kan slapen. Dus..hebben jullie misschien tips om wat minder troep in te kunnen nemen o.i.d.??
Misschien, is het verstandig om je door te laten verwijzen naar de afdeling KNO in het ziekenhuis. Want het lijkt me geen pretje om minimaal 1 keer per jaar, met een oorontsteking rond te lopen. En daar in het ziekenhuis hebben ze er veel verstand van, en kunnen ze je gericht helpen. Ik zal het proberen, als ik jouw was. Veel sterkte.
Mijn laatste ooronsteking ben ik te laat naar de dokter gegaan, wat tot gevolg had dat ik gewoon amper kon praten, eten. Elke beweging deed pijn, als ik ging lopen viel ik haast om. En het werd steeds erger, ik had boven de 40 graden koorts met brufen, toen op zondag naar dokter gegaan. Moest iets van 2 brufen en 3 pijnstillers op een dag nemen. had nog 40 graden koorts, ben er echt beroer van geweest.
(Heb vaak problemen met mn oren, ook heel wat gehoor verloren)
Vroeger als klein kind had ik heeel veel oorontsteking. Kreeg toen buisjes...ofzo iets Al begrijp ik het nut er nu nog niet echt van, het heeft wel geholpen. Daarna nog een keer gehad. Toen nooit meer, alhoewel ik nu net weer aan de beurt ben geloof ik Doet echt zo'n pijn