sinds 4 maanden zere vinger, en steeds erger...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

sinds 4 maanden zere vinger, en steeds erger...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 20:42

Oke, beetje raar, maar ik heb sinds ik werk [ 4 maanden ongeveer ] pijn in mijn linker middelvinger. Van die stomme bewegingen, zoals duwen, trekken, of als ik de vinger naar me toe haal. Een nare pijn. Maarja, is niet anders...
Afgelopen maandag zei ik het tegen mijn ouders. Die zeiden: "Moe je maar even langs de huisarts." Nouja, ik ben bang voor hem, vind het een enge kerel.
Opeens dinsdag, werd ik wakker met een ontzettende pijn in mijn vinger. Alles deed pijn. Kon wel huilen van de pijn. Kwam opeens opzetten... Maar je zag er niks aan. Niet opgezwollen, niet blauw, beetje warm... Die dag gewoon rustig aangedaan.
Woensdags was de pijn nog erger. Ging bijvoorbeeld nagels knippen, maar het lukte niet van de pijn. Het zag er uit alsof er iets vocht in zat, maar echt opvallend niet. Ben gewoon die dag naar mn werk gegaan, [was dinsdag vrij], maar ik zag volgens mijn collega's helemaal wit. Zo'n pijn had ik. Aan het einde van de dag zei ik al tegen mijn collega: "Volgens mij heb ik mijn vinger gekneusd ofzo..."
Volgende dag had ik er een verbandje omheen gedaan, en het ging wat beter. Moest van me ouders naar de huisarts en opeens ging het iets beter Nagelbijten / Gniffelen
Gister ook opnieuw verband eromheen, en vandaag zonder verband gelopen, zodat de vinger niet te stijf word.
Weet 1 van jullie wat dit is, of heeft 1 van jullie dit ook? Het speelt zeker al 4 maanden, maar nu sinds een kleine week doet het echt te veel pijn, terwijl je er niks aan ziet...

Tatjanaa

Re: sinds 4 maanden zere vinger, en steeds erger...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:47

Toch langs de HA of eerste hulp.. Lijkt op een breukje.
Vriend van mij heeft ook 2 week doorgelopen op een gebroken enkel, het deed wel heel veel pijn voor een kneuzing en was nouwlijsk dik. Naar de eerste hulp, foto, en ja gebroken.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 21:44

Tatjanaa schreef:
Toch langs de HA of eerste hulp.. Lijkt op een breukje.
Vriend van mij heeft ook 2 week doorgelopen op een gebroken enkel, het deed wel heel veel pijn voor een kneuzing en was nouwlijsk dik. Naar de eerste hulp, foto, en ja gebroken.

Het is niet het gevoel van een kneuzing. Anders. Ben bekend in gebied van breuken en kneuzingen, breek en kneus zo vaak wat xd.
Maar ik loop er eigenlijk in feite al 4 maanden mee... En groei pijn lijkt me ook wat laat.. ben 17 xd en hopelijk uitgegroeit Bloos

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:46

Misschien beknelde zenuw?

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:27

Wordt het niet eens tijd dat je omwille van je eigen gezondheid, je huidige huisarts aan de kant zet en een andere gaat zoeken.

Beetje vreemd om je gezondheid te verwaarlozen omdat je die man een "engerd" vindt.....

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:35

Idd, andere huisarts bellen en meteen een afspraak maken.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:39

Nikka schreef:
Misschien beknelde zenuw?

ja zat ik ook aan te denken!
misschien een carpale tunnel syndroom!
moet je maar even opzoeken wat het precies inhoud maar dat heeft mijn moeder ook gehad en begon ook met erge pijnen in de vinger,later waren de vingers gevoelloss!bleek dus een soort van beknelde zenuw!sterkte ermee! heb je trouwens ook pijn in de onderarm?
groetjes