Knie operatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jansi

Knie operatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 17:04

Enige tijd geleden ben ik gevallen met de scooter. Sinds die tijd heb ik last van m'n knie. Soms is het heel erg en kan ik nauwlijks lopen, en andere keren heb ik er totaal geen last van. Wel is hij dikker nadat ik getraind heb.
Vandaag ben ik voor de 2e keer in die tijd weer terug naar de orthopeet gegaan, die stelde een kijkoperatie voor. Zelf vind ik dat eigenlijk een beetje eng. Dus zijn er mensen die het wel hebben gedaan? En raad je het aan of juist af, en waarom?

Kirja

Re: Knie operatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:18

Mijn vader heeft ook een kijk operatie gehad..
Hij vond het helemaal niet eng, en het heeft geen pijn gedaan.
Nu zie je er eigenlijk niks meer van maar toen het net geopereerd was zag je 2 hele kleine sneetjes.
Als het moest zou die het zo weer doen Knipoog

Iig heel veel sterkte Ach gut

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:56

Ik heb een ook een kijkoperatie gehad. Is niet zo eng hoor, ik zou het zeker doen. Bij mij gingen ze met de kijkoperatie gelijk door op het echte werk dan, dus opzich kan ik niet vertellen hoe of wat.
Ik raad het je iig aan, je moet je hele leven met je knie doen. Lachen

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:56

Een vriendin van mij had los kraakbeenweefsel en dit moest verwijderd worden. (Zal wel een andere knieoperatie zijn) Maar tijdens de operatie is er iets mis gegaan ze is vorigd jaar voor de herfstvakantie geopereerd en loopt nu nog niet normaal. En dan moet haar andere knie ook nog, en deze waarschijnlijk weer opnieuw..

Jansi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 19:53

Wendely: Bij mij gaat het waarschijnlijk ook om kraakbeen van m'n knieschijf.

Maar kunnen jullie misschien ook wat vertellen over de herstelperiode? Hoelang het duurde voordat je weer volop kon gaan sporten, veel last ervan had enz. Want ik ben niet bang voor de operatie zelf, maar voor de gevolgen ervan. Of het allemaal wel goed gaat komen en of ik er niet alleen maar op achteruit ga. En zo'n verhaal als Wendely net vertelde hoor je wel vaker. Dus vandaar dat ik nog erg twijfel Scheve mond .

Boreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 23:38

hoi hoi,

Afgelopen vrijdag heb ik een kijkoperatie aan mijn knie ondergaan. Je merkt er helelmaal niets van en als ze niets binnen in je knie doen heb je er totaal geen last van.

Helaas (met alle lof en eer voor de loslopende hond en diens eigenaren die mij dit bezorg hebben) is er bij mijn een afgescheurde voorste kruisband geconstateerd en een ingescheurde binnenband.

Ik ben blij dat het allemaal op een kort termijn kon want dan weet je wel wat de eventuele schade aan je knie is en dan je met de juiste operatie of fysio weer snel op je paard zitten.

Ik zou er dus gewoon voor gaan....