Daarna had een beetje dat dove gevoel als je uit de disco komt, al1 dan zonder piep...
Snachts werd ik wakker en kon gewoon niet meer slapen zo zeer deed me oor, nu nog steeds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moirsa schreef:je hebt ook wattestaafjesdaar kun je veel beter je oren schoonmaken
sronnie schreef:Moirsa schreef:je hebt ook wattestaafjesdaar kun je veel beter je oren schoonmaken
Je hoort helemaal niet je oren schoon te maken
Sterker nog, door wattenstaafjes blijven er vaan stukjes wat achter in je oor wat juist voor irritaties gaat zorgen.
BrittKitt schreef:Hoe maak je je oren dan schoon?
Ik heb toch wel last van iets teveel oorsmeer, maar met een wattenstaafje wil t niet weg hoor..
Citaat:Je hoort helemaal niet je oren schoon te maken
Sterker nog, door wattenstaafjes blijven er vaan stukjes wat achter in je oor wat juist voor irritaties gaat zorgen.
Citaat:Ik denk dat je trommelvlies is beschadigd, dit doe je vast geen tweede keer?
Citaat:@TS, ik neem aan dat je gewoon verzekerd bent (dit is zelfs verplicht ) en in het basispakket wordt gewoon het bezoeken van de HA vergoed voor zo ver ik weet.
sronnie schreef:Moirsa schreef:je hebt ook wattestaafjesdaar kun je veel beter je oren schoonmaken
Je hoort helemaal niet je oren schoon te maken