pijnscheuten in bovenbeen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blieb01

pijnscheuten in bovenbeen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 00:16

sinds zaterdag heb ik behoorlijk last van pijnscheuten in mijn linker bovenbeen. Ik kan niet meer op mijn linkerkant liggen en ik moet heel goed opletten hoe ik mijn been neerzet als ik loop. Het toilet bezoek is ook erg lastig, zodra ik wil gaan zitten moet ik mijn gewicht op mijn rechterbeen plaatsen anders kan ik dus niet zitten. Wie heeft dit wel eens gehad? Ben erg benieuwd wat het zou kunnen zijn en hoe ik er van af kom. Ik heb echt momenten dat ik wel kan janken van de pijn terwijl andere momenten pijn vrij zijn. Scooter rijden is ook erg spannend, ik kan niet op de normale manier op dat ding stappen maar moet het op een "oma"achtige manier doen. Gewoon zitten kan wel als ik maar eerst op rechts ga zitten en dan langzaam het gewicht weer verdeel. Ik heb al spier/gewrichtsgel erop gesmeerd maar dit werkt niet. Vanavond heb ik het ingespoten met reflexspray maar ook dit heeft geen nut. Verder slik ik geen pijnstillers alleen voor het slapen neem ik een neurofen 400 in zodat ik tenminste een beetje kan slapen. Morgen maak ik een afspraak met de huisarts eens kijken of die een verklaring heeft.

Lise81

Re: pijnscheuten in bovenbeen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:25

Geen last van je rug? Waar voel je de pijn (achterzijde, zijkant, binnenkant, voorzijde?)
Wat zei de huisarts, even langskomen zeker. Sterkte!

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 15:39

de pijn zit aan de buitenkant/voorkant van mijn gehele bovenbeen. Volgens de arts heb ik mijn spier verrekt of soort van verdraait. Advies is rust houden en eventueel een pijnstiller innemen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:40

Klinkt erg pijnlijk, ik hoop dat je er snel van afbent.