Hoofdpijn, moe? Wat heb ik?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackflag

Hoofdpijn, moe? Wat heb ik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 22:02

Hoi,

Ik loop al 3 weken rond met hoofdpijn. Ik ben vorige week dinsdag naar de dokter geweest. En mijn klacht toegediend. Hij had bloeddruk gemeten en alles was in orde. Ik kreeg:
ibuprofen-600 mg - 3 tabletten per dag
10 dagen. Best zwaar dus.
Ik heb er nu 6 dagen opzitten en het werkt voor geen meter. Ik word er alleen moe en chagerijnig van. Mijn menstruatie klopt ook niet. Ben in week 11 ongesteld geworden en in week 12 was ik er van af. En nu ben ik wéér ongesteld . Scheve mond Erg raar idd. ( het is nu week 13 )

Ik heb bijna geen stress, en heb geen migraine/ijzer tekort.
Maar wat heb ik dan wel?

In de ochtend ben ik afgelopen week vaak misselijk, en poging tot braken. alleen dat zet gelukkig niet door. Ik ben ook snel moe en krijg sneller blauwe plekken/scheuren in mijn handen/lichaam.

hebben jullie misschien een idee wat ik heb?
Ik moest van de dokter na 2 weken terug komen als ik nog steeds klachten heb. Maar heb er pas een week opzitten.

Alvast bedankt

groetjes Iris.

Jacimatho

Re: Hoofdpijn, moe? Wat heb ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:04

Is je menstruatie vaker zo onregelmatig geweest?
Anders misschien een testje doen...

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 22:05

Test voor zwangerschap? Off?

Nouja zwanger kan niet, ben maagd dus nee Clown

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:06

eerste wat in mij opkomt:zwanger???
heb je snachts een raampje openstaan op je slaapkamer?
Dat van die blauwe plekken, dat kan volgens mij door de pijnstillers komen, die werken bloedverdunnend.
maar als het niet helpt zou ik weer even heen gaan...

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 22:07

Zwanger kan gewoon niet. Heb nooit sex gehad of niks in die richting.
Dus dat kan gewoon niet!
Ah maar van die blauwe plekken is fijn dat ik dat weet Lachen

hiawattah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:32

Moeheid kan van veel dingen komen. Vraag je huisarts om bloed te prikken, ik was ook alsmaar moe en hoofdpijn, bleek pfeiffer te hebben. In je bloed kunnen ze veel zien, kan vanalles zijn! KOm je ook aan of val je af? drink je meer dan normaal? Allemaal dingen om ff op te letten.
In ieder geval gewoon ff terug naar je huisarts gaan!!

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:29

Moeheid hoeft niet persee van Pfeiffer oid te komen. Het kan ook komen doordat je aan té veel dingen denkt en je erbezig houdt.
Zelf heb ik daar last van. Ik kan nog zo goed eten, slapen, elke dag naar buiten. Maar alsnog moe blijven. Ik ben ondertussen een keer of 4 op Pfeiffer, Bloedarmoede, Suikerziekte ed getest, maar mij bloedwaarden zijn normaal. Later zijn ze er dus achtergekomen dat ik moeilijk dingen uit mijn hoofd kan zetten. Ik blijf onbewust toch ergens mee bezig, positive of negative dingen. Ook al ik veel dingen aan me hoofd heb kan ik snel moe worden. Ik moet hier maar mee leren leven, leren dingen opzij te zetten. Al gaat dat me nog moeilijk af...

Heb je niet een griepje te pakken? Me ouders hebben het nu ook. Hoofdpijn, spierpijn, koorts/verhoging (wisselt wat), misselijk. Het heerst nu.

Veel beterschap iig Lachen

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 17:32

Nou ze dachten ook aan voorhoofdontsteking, maar ik ben niet ziek/verkouden.
Het is alleen dat is wat misselijk ben, maar dat komt voornamenlijk door die pillen.
Het is nu ook langer ligt en ga ook bijna elke avond op de fiets naar mijn verzorgpaard.
Ik rij 3 keer per week
fiets elke dag en heb 3x in de week gym. Dus beweging heb ik redelijk.
Maar ik zat laatst wel een beetje in de knoop met mezelf. maar dat is ook al 1,5 week over. ik pieker normaal niet over zoveel dingen. en nu dus ook niet.
Mijn moeder gaat morgen een nieuwe afspraak voor vrijdag maken. dus jullie horen het nog wel

Alvast bedankt Lachen

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:48

Je ogen misschien een keer laten (her)testen?

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 21:16

Ook al getest, 16 maart. Alles perfect. Zag alles zeer helder zei de oogarts =\

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 22:45

Heb je je al laten testen op hooikoorst? Lijkt wel of het seizoen al behoorlijk is begonnen. Ik loop gergeld een dag of 3 achter elkaar met gigahoofdpijn en kotsmisselijk rond en bij opstaan dikke ogen alsof ik heel dep geslapen heb of heb liggen janken. Bij mij is het nu al de hooikoorts. Heb dara middeltjes voor die ik eigenlijk standaard moest nemen, niet gedaan, dus toch maar weer begonnen. Voel me al iets beter.
En de fysio voor je nek? je zegt dat je sneller scheuren en bvlauwe plekken hebt in oa handen, kan bestz jn dat er een zenuw klem zit, die dit veroorzaakt? (scheuren kan ik niet verklaren overigens).

Sterkte, lastig hoor, slaap maar goed en stel die hooikoorts eens bij je HA voor, wie weet is dat het wel?