Pijnlijke pols?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieke__

Pijnlijke pols?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 20:04

Ik heb zo'n 7 dagen per maand ontzettende last van m'n pols. Kan hem amper buigen, want buigen doet zeer. Ik heb op m'n pols wel een ganglion? zitten. Dat is een harde bult. Die heb ik 3 jaar geleden weg laten halen, maar is weer terug gekomen. Ik dacht dat als die bult weg was, dat m'n pols ook niet meer zeer zou doen, maar helaas, dat deed hij nog wel. Iemand enig idee waar dit door kan komen, want word er nu echt gek van.

x

Britt

Re: Pijnlijke pols?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:49

Doet alleen buigen zeer of ook bewegingen die je maakt met je vingers? (klikken met de muis, typen ed), is hij ook dik?

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 21:58

Als ik met mijn vingers buig, doen ze geen zeer. In iemands vingers knijpen kan ik ook gewoon. Ben gisteren naar de dokter geweest en zij raadde me 3 dingen aan:
1. fysiotherapie.
2. foto laten maken.
3. naar een arts die veel weet van knieen, polsen en ellebogen (ben de naam vergeten)

Ik heb gister dus een foto laten maken en hoor dinsdag wat het zou kunnen zijn.

x

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 21:58

Orthopeet? Tong uitsteken

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 22:40

Heb je ook wel is dat het net lijkt alsof je pols splintert? Bloos (dat heb ik namelijk wel is, dan doet ie ook verschrikkelijk zeer) wat ik ook soms heb, niet met regelmaat volgens mij maar af en toe (en best wel vaak) dat me pols even een dagje heel zeer doet, dan kun je er nog wel van alels mee en dan voelt het net of het gekneusd is zegma, of je door je pols bent gezakt (zelfde pijn als je net door je enkel bent gezakt)

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 23:28

Ik heb geen idee ,
ik zou wel even langs de dokter gaan Knipoog
veel susces

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 20:06

BellyBel schreef:
Heb je ook wel is dat het net lijkt alsof je pols splintert? Bloos (dat heb ik namelijk wel is, dan doet ie ook verschrikkelijk zeer) wat ik ook soms heb, niet met regelmaat volgens mij maar af en toe (en best wel vaak) dat me pols even een dagje heel zeer doet, dan kun je er nog wel van alels mee en dan voelt het net of het gekneusd is zegma, of je door je pols bent gezakt (zelfde pijn als je net door je enkel bent gezakt)

Ik heb dat dan niet 1 dag, maar ongeveer een week Knipoog Zit er alleen nu al bijna 2 weken mee. Vrijdag naar de dokter en hoor ik wat het is/kan zijn.

x