zooooooo moe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

McSquizzy

zooooooo moe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 16:51

Hoi allemaal!!

De titel zegt het al ik ben al enkele weken verschrikkelijk moe en down.
Ik mag om 20h gaan slapen ( doe ik dus soms ook Bloos ) en dan om 8h weer opstaan, dan ben ik nog moe, precies of ik heb niet geslapen.
Als ik nu bijvoorbeeld om 24h ga slapen en sta om 8h op, voel ik me net hetzelfde...

Ik ben bij de dokter geweest voor een bloedonderzoek en alles was prima in orde!
Vitaminewaarden waren top, ook voor de rest was alles in orde.

Ik weet echt niet wat het kan zijn, maar vind dit een ontzettend rot gevoel. Vanmiddag tijdens mijn lunchpauze ben ik in slaap gevallen, ook al terwijl ik in de wagen zat, bij de dokter in de wachtkamer,...

Iemand ervaringen hiermee?

tanya89

Re: zooooooo moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:52

Kan komen door de warme winter Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:56

Wat doe je voor werk, heb je daar wel plezier in? Hoe voel je je verder, doe je leuke dingen etc?

Ik denk dat je psychisch moe bent. Zorg ervoor dat je ´s avonds niet na het eten op de bank gaat hangen totdat je naar bed mag maar zorg dat je ergens mee bezig gaat. Hobby-en dus ofzo..

Sporten is ook erg goed om je fitter van te voelen.

Hoe dan ook, zet je aan om juist niet nog meer thuis te hangen op de bank. Neem gewoon 1 of 2 rustdagen voor jezelf thuis en zorg ook dat je voldoende eet. Zonder voeding kun je ook nergens energie uithalen.

McSquizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 17:01

Mijn werk doe ik echt heel graag.
Voor de TV hangen op de bank ken ik dus niet... Ik ga na mn werk meteen door naar mn paardje en daar besteed ik toch wel enkele uren. Dan kom ik thuis, douche ik en dan lees ik vaak nog wat en ga slapen.

Ik probeer voldoende afwisselend te eten met veel fruit tussendoor.
Ik heb ook n lieve vriend. Maar onze relatie loopt momenteel niet zo heel goed : hij woont bij zijn moeder en die vrouw heeft het niet zo begrepen op me... Daar pieker ik vaak wel ns over...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:20

Heb je je hormoonspiegel al eens na laten kijken?

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:24

Je doet zo te zien iedere dag hetzelfde, kan het daar niet door komen ?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:54

Is het niet gewoon een voorjaarsvermoeidheid? Echt íedereen is moe hier op Bokt. Scheve mond

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:35

Ik ben ook moe. Al best lang.
het begon eerst met het in slaap vallen tijdens het tv kijken.
Als maar eventjes niet geinteresseerd genoeg ben dan val ik al bijna in slaap, ik schaam me natuurlijk kapot. Ik zit dan gewoon op mijn stage nog wel te knikkebollen Scheve mond

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 09:12

hasten schreef:
Je doet zo te zien iedere dag hetzelfde, kan het daar niet door komen ?

Als je juist elke dag hetzelfde doet en nooit eens tijd voor jezelf hebt loop je misschien wel je zelf voorbij.

McSquizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 09:21

Nee ik doe niet iedere dag hetzelfde.
Bijvoorbeeld met mn paardje doe ik elke dag wel ns wat anders...
Als ik thuiskom : ga ik ofwel lezen, heel af en toe TV kijken, ofwel met mn vriend wat doen,... Maar het is soms al wel 21h als ik trugkom van stal en tegewoordig ben ik dan zo moe dat ik niets meer kan doen...

Daar dacht de arts ook al aan aan voorjaarsmoeheid, maar tis nu al wel lang aan de gang, en begin het heel vervelend te vinden...

Ik heb ALLES laten testen... tot 2x toe is er bloed genomen, schildklier is getest, hormoonspiegel,... dus het is niets medisch.

Vamorgen was ik weer zo moe...nu doet mn lijf ook al overal zeer gewoon van moe te zijn!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 09:35

vakantie misschien een goed alternatief. Eens een weekend zonder verplichtingen. Elke dag naar het werk en vervolgens naar je paard is aardig iedere dag hetzelfde. Heb je nooit eens een avond vrij dat je echt niets hoeft. Lekker een avond jezelf verzorgen/ scrubben in bad bv is ook weleens goed om weer even tot rust te komen.

McSquizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 09:38

Ik ben momenteel bezig om een bijruiter te zoeken die met mn paard kan gaan springen. Zo heb ik dan ook weer 2 dagen in de week datk niet verplicht naar hem toe moet...
Ik zie het niet als n verplichting maar ben gewoon graag elke dag bij hem geweest...

In het weekend durf ik al wel eens wat tijd voor mezelf nemen : zonnebankje, uitgebreid in bad,...
Misschien doe ik dit wat weinig.
Ik werk de ganse week 38u en dan in het weekend werk ik er nog ns 8.

Ik ga in alle geval terug naar mijn dokter gaan : zijn had me pilletjes gegeven tegen de stress; zodat ik midner moe zou zijn, terug honger zou krijgen,... maar die helpen helemaal niet!