2e vervolg op eindelijk naar de tandarts geweest! (moet weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

2e vervolg op eindelijk naar de tandarts geweest! (moet weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 11:18

Huilen Ik ben vorge week voor het eerst sinds ruim een jaar weer naar de tandarts geweest, een nieuwe omdat ik niet meer durfde en heb een zenuwbehandeling laten doen omdat er een flinke ontsteking zat. Hij vertelde al dat ik flink napijn zou krijgen omdat hij zoveel moest doen. De behandeling op zich viel me gelukkig reuze mee omdat deze tandarts wel op de goede manier kan verdoven en ik dus van de behandeling niks gevoeld heb.

Ik heb heel de week flink wat pijnstillers geslikt zo veel dat ik er naar van werd Sigaar

om de paar uur neem ik er 2 om de pijn te kunnen harden. Ben wel gewoon aan het werk omdat ik niet mijn moeder 68 uur kan laten werken in een week dat trekt ze niet. Hoe drukker het op me werk is hoe meer het kloppende gevoel komt en hoe slechter het te harden is, het is ook helemaal uitgestraald (zeg je dat zo?) naar mijn oor, heb er gewoon oor pijn van en een bult op mn kaak/wang ziet er erg charmant uit Clown het is zelfs een beetje blauw.

nou had ik eindelijk mijn angst overwonnen en nu moet ik morgen weer komen gaan ze kijken wat er aan de hand is Huilen moet ik weer al mn moed bij elkaar gaan schrapen om daar te komen.

Huilen

maartje_h

Re: 2e vervolg op eindelijk naar de tandarts geweest! (moet weer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:21

jeetje
he wat vervelend
ikhoop dat het mee valt
sterkte en succes ermee

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:28

Dat is niet prettig.
Waar gaan ze morgen naar kijken dan?
Heb je misschien een ontsteking?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 11:32

die kans lijkt me klein want hij is heel lang bezig geweest met schoon maken, maar misschien toch. Of het is gewoon beurs aan de binnenkant. maar is zo raar dat het dik is en me hele kaak zeer doet. Pff ben zo bang dat alles weer open gehaald moet worden

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:39

dat je pijn doortrekt naar je oor dat klopt! ik had twee verstandskiezen laten trekken en ze hadden nog een paar dingen gedaan, toen heb ik ook 2,5 week echt goed pijn gehad die ook doortrok naar me oor. wat helpt tegen de pijn is een nat washandje in de vriezer leggen en die er een dag inlaten en daarna op je wang doen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 16:00

ik hou het juist warm om de pijn te laten minderen. Ik heb met mn verstandkiezen ook al drama gehad toen zat ik aan de morfine tegen de pijn. Maar dat was echt een zeurende hele erge pijn. IK heb nu echt een kloppend gevoel en steeds steken en het word ook steeds minder te harden ik kan niet eens meer eten. Heb net nog weer 2 asperines op maar die helpen ook nog maar weinig. Pff wil wel graag van die pijn af maar ben zo bang dat ie morgen weer alles open gaat halen enzo

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:26

dat die je morgen weer open haalt daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn, ze hebben in je mond lopen 'rommelen' en dat moet nu genezen. kan zeker 2,5 week duren

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 16:30

ik ben benieuwd, hoop in elk geval dat het snel over is Lachen

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:14

en hoe is het gegaan vandaag??

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 20:10

heb peneseline kuur gehad, heb een dikke ontsteking in mijn kaak zitten. Heb gelijk zware pijnstillers gekregen en die helpen nu al wel aardig dus hoop dat ik er snel vanaf ben, ben allang blij dat hij verder niks gedaan heeft Haha!