Ik heb best vaan last van maagkrampjes, dan zit ik in de les, en krijg ik ineens kramp. Er vervelend. Ik kan er natuurlijk wel mee leven. maar vandaag werd het veel erger. Ik zat rustig achter de pc. Kreeg enorme steek, het deed zoveel pijn dat ik me niet kon bewegen, ik kon niets roepen, alleen heel zacht, Help. niemand hoorde dit, na 10 seconden was het weg. ik dacht naja laatmaar.
Later deze dag kreeg ik het vaker. kreeg er ook beetje moeite door met ademen.
Ik voel het dan dus ook bij mijn rug, maar het meest bij mijn buik.
Het doet verschrikkelijk zeer.
iemand ervaringen? Tips?
Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door Ranja op 26-03-07 05:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag in titel verwijderd
Ja, naja mijn ouders, vinden dat meestal onzin. Ze zeggen altijd, kijk het even aan. Naja, ik kijk het aan tot morgen avond, als ik het morgen de hele dag weer heb dan ga ik dinsdag naar de dokter.
naar de huisarts lijkt erop dat je een heftig aanval heb van maagzuur maar het kan ook zijn dat je galstenen heb.Daar kan je namelijk ook enorme pijn van hebben, die soms kort, soms erg lang aan kunnen houden. Doordat je zo,n pijn heb ga je verkrampen en krijg je het benauwt. Maar ga maar naar de huisarts dat me wel zo verstandig.
Ik google even op wat de symtonen van galsteen is. Dit is toch enorm pijnlijk hoorde ik? Naja het begon vandaag op het paard toen ik aan het doorzitten was, Ik had pijn jonge! Naja, het gaat nu wel, ikk kan springen en alles doen, net heel bigmac menu weggevreten.
Ik ben enorm koppig. ik hou ook niet zo van onze huisarts:p Ik kijk het liever nog even een daggie aan, is het niet over ben ik morgen bij de huisarts te vinden