Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefske schreef:Voor school moet ik een enquête houden over Chlamydia. Het gaat er hierbij om wat mensen weten over CLamydia. Daarom hoop ik dat jullie deze vragen zouden willen proberen te beantwoorden.
(als dit niet mag zet er maar een slotje op)
1. Wat is Clamydia voor een ziekte? een soa sexueel overdraagbare ziekte
2. Wat zijn de symptomen van Clamydia? vaginale afscheiding die etterug is , bloedverlies na seks en irritatie en slijmerige ontlasting bij anaalen het gaat na lange tijd kan het buiten baarmoeder zwangerschap veroorzaken
Mannen weet ik nietLijkt op gonneroe allesinds
3. Hoe kun je Clamydia krijgen? Seksuele handelingen zonder condoom en je vriend of vriendin bedriegen
Alvast bedankt!
Eefske schreef:Voor school moet ik een enquête houden over Chlamydia. Het gaat er hierbij om wat mensen weten over CLamydia. Daarom hoop ik dat jullie deze vragen zouden willen proberen te beantwoorden.
1. Wat is Clamydia voor een ziekte?
2. Wat zijn de symptomen van Clamydia?
3. Hoe kun je Clamydia krijgen?
Alvast bedankt!
1. Wat is Clamydia voor een ziekte?
Alvast bedankt!
Eefske schreef:1. Wat is Clamydia voor een ziekte?
Een SOA
Jeuk, pijn (je kunt toch ook clamydia te hebben zonder dat je het weet?)
Door onveilige sex te hebben.
Alvast bedankt!
katiavl schreef:Eefske schreef:Voor school moet ik een enquête houden over Chlamydia. Het gaat er hierbij om wat mensen weten over CLamydia. Daarom hoop ik dat jullie deze vragen zouden willen proberen te beantwoorden.
1. Wat is Clamydia voor een ziekte? een soa sexueel overdraagbare ziekte
2. Wat zijn de symptomen van Clamydia? vaginale afscheiding die etterug is , bloedverlies na seks en irritatie en slijmerige ontlasting bij anaalen het gaat na lange tijd kan het buiten baarmoeder zwangerschap veroorzaken
Mannen weet ik nietLijkt op gonneroe allesinds
3. Hoe kun je Clamydia krijgen? Seksuele handelingen zonder condoom en je vriend of vriendin bedriegen
Alvast bedankt!
Edit baarmoeder is geen cervis