Arm niet meer draaien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Arm niet meer draaien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 14:30

Ik heb vorig jaar mei, met springen me arm ernstig gebroken gehad.
Je zag echt de balk in me arm staan. Scheelde ook maar 4 mm ofzo, anders was die door me huid heen gegaan. Maar goed. Snel naar ziekenhuis gegaan. Operatie gehad en gips. En toen naar huis. 3 maanden later mocht gips eraf. Arm stond wel beetje scheef nog, maar volgens de dokters ging dat wel weer weg ofzo ? Kon me arm ook niet meer draaien(dat je de handpalm boven hebt). Dokters zeiden: Gaat wel weer over, komt omdat je 3 maanden dat niet heb kunnen doen. Dus ik zelf aan de slag met me arm. In balletjes knijpen etc. Ik had dus helemaal geen kracht meer. Toen in september moesten de pinnen uit me arm. Dus weer onder het mes. En nu een jaar later kan ik nog steeds me arm niet draaien. Staat die afentoe 'vast'. en als ik bijvoorbeeld typ zie ik bij me rechter arm(de niet gebroken) dat die gewoon goed beweegt, me hele arm. En bij me linker arm zie ik alleen me vingers bewegen. Ik ben absoluut NIET van plan om weer naar het ziekenhuis te gaan.
Me littekens zijn trouwens nog steeds paars , en het doet echt pijn als iemand eraan zit.
Zelf ben ik wel een beetje aan het trainen. Want als ik moet werken moet ik ook vaak wat schoon maken. En normaal poetste ik dat dan met de rechter arm, maar nu probeer ik dat ook met links.
Heeft iemand misschien ideen? Of iets zodat het minder word?

Sorry, als er taalfouten inzitten. Ik heb WBP(Woord Blindheid Probleem) . En heb dit verhaal in Word getypyt, maar der kunnen altijd wat fouten in blijven zitten.
Alvast heel erg bedankt.

JorisDy

Re: Arm niet meer draaien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 22:13

Niemand?