Ik loop nu al vanaf december met een pijnlijke pols/arm;
In november heb ik glas aan de binnenkant van mijn pols gekregen waardoor mijn arm een flinke tijd blauw is geweest van de klap, is gehecht uiteraard maar was een diepe wond, in december kreeg ik steeds meer last van mn pols en je kon het ook voelen 'knisperen' bij de pees.
Ben toen naar de dokter geweest, er zijn foto's gemaakt om zeker te weten dat er geen glas meer in zat en dat was niet het geval, ook waren er geen botsplinters te zien en was er niets kapot. Dus de uitkomst was een peesschedeontsteking, hiervoor heb ik toen tien dagen ontstekingsremmers moeten slikken in combinatie met niet meer computeren maar dat heeft niets geholpen. Toen moest ik een week in een mitella, ook dat heeft niets geholpen (net voordat ik in de mitella moest deed het echt ontzettend veel zeer en dat was erg onprettig ivm tentamenweek en verslagen inleveren

Tijdens het gips is het zelfs nog erger geworden een tijdje maar beter werd het niet. Nu weet de dokter het ook niet meer en ben ik doorgestuurd naar de orthopeet, toen ik begon over oefeningen doen (dat hoorde ik van anderen dat het daarmee beter werd) zei hij dat hij daar niet in geloofde.
Ik hoop dat het niet geopereerd moet worden, ik loop nu al vanaf januari met een elastische zwachtel om mn pols en 's nachts slaap ik met een polsbrace zodat het steun krijgt en niet teveel beweegt.
De pijn komt opzetten bij herhalende bewegingen als typen, klikken met de muis (doe ik nu met links), schrijven ed (erg onpraktisch bij een studie

Iemand ervaring met een soortgelijke ervaring en hoe zijn jullie er vanaf gekomen?
Het muizen met links resulteerd al bijna in een overbelasting van mn linkerpols...