Ik heb altijd koud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Maya

Ik heb altijd koud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 19:14

Pff met dit weer heb ik àltijd koud .
Of het moet ergens goed warm zijn maar de meeste hebben het dan te heet .
Zelfs als ik thuis zit heb ik koud . Het is vooral als ik stil zit of stil sta , als ik bezig ben heb ik geen kou .
Ik kleed me ook heel dik : -Topje ; Thermisch hemdje ; bloes met lange mouwen ; trui ; jeans ; dikke paardrij sokken en dan botten én dan nog heb koud .

Ik vind het eigenlijk niet echt normaal meer en voorheen had ik altijd warm .
Maar sind dat ik aan het groeien en het veranderen ben heb ik het echt koud gekregen nu word ik in september 15

Zijn er nog mensen wat bijna altijd koud hebben of iemand die er iets tegen weet ?
Je snapt ook wel dat ik énorm uitkijk naar de zomer !

_Evelien

Re: Ik heb altijd koud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:15

Ik heb het thuis ook best vaak koud, maar tegenwoordig valt het wel mee Lachen

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:16

Ik heb sinds kort precies het zelfden als jou, word er gek van. Ook al staat de verwarming aan ik heb het alsnog koud.

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:17

Ik heb het ook altijd koud, maakt niet uit wat ik aantrek, vandaag ook weer gewoon echt rillingen.
Thuis heb ik altijd dikke pantoffels aan en 's avonds meestal ook nog een fleece kleed.
Heb het altijd al koud gehad, ligt volgens mij niet aan me leeftijd(15)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:18

Ik ben ook kouwelijk, zweer bij een bad en onze houtkachel.
Sporten word je ook door en door warm van. Eerst een blokje om en dan op de bank.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:09

oooh dat heb ik ook.

dan zie ik mensen in leuke shirtjes en dan zit ik gewoon standaard met vestjes aan. dat vind ik best jammer.
ik heb altijd een hempje, shirtje, nog een shirtje en en vest aan.

nu heb ik een hempje, shirtje en trui aan.
in de zomer loop ik wel gewoon in hempjes en zo. maar dan heb ik het ook best snel kou. stom he?!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:16

ik herken je probleem !
ik heb het ook heel vaak (Altijd)
dan zit ik met een t-shirt met lange mouwen, daarover heen het allerdikste vest of trui uit de winkels, een majo of lange sokken en een spijkerbroek, dan nog heb ik het koud, en de kinderen uit mijn klas lopen altijd in t-shirts (nu al Gaaaap), en dan zetten ze het raam open en de verwarming uit en dan bevries ik al helemaal,
en dan nog hebben zij het niet koud, hebben ze het warm..Gaaaap
en als het dan eindelijk een beetje warm is (dat ik het gewoon normaal heb) dan vindt iedereen het keiheet..
maar in de zomer vinden mensen mij ook gek als ik in een t-shirt, dun vest en zomerjas loop.. terwijl ik het dan normale temperatuur heb..
alleen helaas heb ik nog geen oplossing gevonden, dus ik hoop dat iemand anders dé oplossing heeft Haha!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:20

Met tijden heb ik het ook dagen heel erg koud, koude handen, voeten en neus haha! Lachen Volgens mij is er geen oplossing voor.. maar het kan soms behoorlijk vervelend zijn.

Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:29

Inderdaad heel vervelend. Ik krijg het ook altijd koud als ik stil zit. Ik zit standaard met een sjaal op mijn werk en regelmatig met mijn winterjas aan. Terwijl mijn collega's klagen dat ze het warm hebben..
Als ik lekker buiten bezig ben, heb ik daar gelukkig geen last meer van.
Geen idee hoe het komt.

ludiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:34

en je eet wel genoeg?
want als ik te weinig eet krijg ik het ook koud, en zeker omdat je nog aan het groeien bent wat ook energie kost, is het belangrijk dat je voldoende gezonde voedingsstoffen binnen krijgt om EN te groeien EN warm te blijven..

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 20:41

Ik eet veel te veel Clown
Ale nee ik eet wel goed hoor .

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:45

Als ik je zo zie, ben je best wel tenger gebouwd... tengere mensen hebben het sneller koud.

Maar ik snap wel wat je bedoelt - ik sliep deze week zelfs een keer met de volgende dingen aan:

hemd
tshirt
tshirt lange mouw
trui
fleece jas
joggingbroek
huis-sokken
en nóg een paar

in bed Bloos

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:47

Ik heb het ook bijna altijd koud. Iedereen heeft het dan warm en ik zit te rillen. En nee, ík ben niet dun (heb genoeg vet Lachen) en eet ook goed. Dus hoe oh hoe?
M'n oma zegt altijd dat ik vissenbloed heb.. maar ja daar kom ik ook niet verder mee he Knipoog

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:47

Ik heb het nu best koud, terwijl ik dikke kleren aan heb Scheve mond
Ik slaap in bed met een pyama, zo`n slaapbroek (weet ik niet hoe je dat noemt) Clown En soms sokken.. Nagelbijten / Gniffelen

*Edit: Ik eet veel... Tong uitsteken Maar ben niet dik ofzo, ik kom ook bijna niks aan als ik veel eet.. Clown

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 21:43

Ik ben 1.70 en weeg 50 kg . Navenant eet ik toch genoeg hoor Lachen . Nja ik moet altijd met de fiets naar school en s'morgens heb ik het altijdd zooo koud op de fiets !
En s'maandags is het altijd koud in de school dus dan ook mij nog extra aan .
Ik erger mij er ook wel best aan dat vanaf de zonschijnt iedereen direct die jas uit en t-shirtjes aan en kom er dan zo aan lekker in mijn winterjas Haha! en dan bekijken ze zo je van Nou je hebt toch niet koud he ?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:03

Nog één kilo eraf en je hebt ondergewicht. Je bent nogal dun/te licht dus!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:16

Ik heb het ook regelmatig koud. Ik ben vrij slank van mezelf maar daarnaast heb ik ooknog een lage bloeddruk en zeer dunne bloedvaten

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:50

join the club Cool
ik ken het probleem ook Ja
en ben ook vrij slank Bloos (al zeg ik het zelf)

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:57

Ik ben niet slank, gewoon een beetje stevig en heb het nu ook weer enorm koud. Ik ben eind van de middag maar gewoon even onder de dekens gaan liggen omdat ik het zo koud had...

Ook kleed ik me best dik aan, maar ik had vandaag gewoon geen zin om mijn jas uit te doen :S

Ik mag 's avonds ook niet altijd tegen mijn vriend aanliggen omdat ik zo koud aanvoel *bloos* haha..

Maar als iemand iets weet waardoor het komt en wat je eraan kan doen Knipoog

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:04

Ik heb hier ook altijd last van!
's Nacht slaap ik altijd met een kruik Bloos , maar dat helpt dan in ieder geval wel. Ik heb het 's nacht nu altijd heerlijk warm Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:05

Ik altijd met electrische deken

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:06

ik ben zelf 1,68m en weeg 47kg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:07

whaa heb precies het tegenover gestelde heb het altijd heet ik ga nu naar school met een t-shirtje (korte mouwen) een lange broek en vanz en het liefst nog zonder jas maar als het regend dan zal ik wel een jas aan moeten en ik slaap zonder deken met mijn raam op een kiertje open en vewarming uit en dan heb ik het nog warm.
en ik ben 1.68m en ong 50 kilo

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 00:07

Ik heb dat ook hoor.Zet altijd de verwarming beneden hoog.en dan hier boven ook helemaal open.En badjas nog over me kleren aan enz..en dikke trui enz.

Als je bezig ben val het nog wel mee, Meestal dan maar als je zomaar zit ofzo..KOUD!!

Maar bij mij kon het van me schildklier komen.Zijn daar nu nog mee bezig.Maar het is echt wel super vervelend ja.

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 00:25

brr ik ken het, ik slaap met ski-sokken, 2 dekbedden, Fleecedekentje lig ik op en dan heb ik het nog koud hihihi Nagelbijten / Gniffelen
In de klas lopen dan mensen met kuitbroeken en t-shirtje, kuitbroeken vind ik ook en vind ik leuk, maar moet er nu nog niet aan denken!

Hebben jullie ook altijd, dat als je op de computer zit en je gaat eraf heb je een super koude hand??