verlieft maar wat nu ???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maudy_89

verlieft maar wat nu ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 12:17

hoi

ik heb een hele lieve lieve schat van een vriend (maar hebben beetje trubbels de laaste tijd)

nou begin ik voor een collega van mij kriebels te krijgen en hij ook voor mij (ofja kriebels ben helemaal ondersteboven)
maar wat moet ik nou doen ik hou heel veel van mij vriend, maar ik ben bang dat ik de verleiding niet kan weestaan die jonge is echt zo lief en attent...
enja je kan wel zomaar zeggen van blijf bij je vriend enzo maar zo makkelijk voelt het niet :S
ik voel me zo raar en tegelijk zo schuldig tegenover mijn vriend...
ik snap mezelf niet ik zou 100 % voor mijn vriend moeten kiezen maar ik voel me zo in de wolken enzo !!! kan niet echt goed meer nadenken zeg maar....
ja ik vind dat ik echt een stomme t r u t ben hoor
ik weet dat ik heel veel met mijn vriend heb meegemaakt enzo maar hij is de laaste tijd zoveel weg en zo bot tegen me, maar ik hou super veel van hem
help !!!! wat is wijs ????
wat zouden/hebben jullie gedaan ????

Britt

Re: verlieft maar wat nu ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:19

Doorgaan met je vent totdat je zeker weet wat je wilt, het is niet raar dat je af en toe verliefd wordt. Al helemaal niet als het niet zo lekker loopt, hoelang ben je al samen met je vriend?

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:20

praat eens met hem en maak het eventueel uit, als het niet meer gaat. IIg niet toegeven aan je gevoelens voor je collega voor je het hebt uitgemaakt...

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 12:20

BrittKitt schreef:
Doorgaan met je vent totdat je zeker weet wat je wilt, het is niet raar dat je af en toe verliefd wordt. Al helemaal niet als het niet zo lekker loopt, hoelang ben je al samen met je vriend?

al 2 en een half jaar Verdrietig ik voel me zo schuldig ik wil het het liefst tegen hem vertellen maar dan ben ik hem zeker kwijt denk ik

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:25

Het kan ook gewoon een verliefdheid zijn die overgaat, denk je eens in hoe bagger je je dan voelt als je daarvoor je huidige vriend hebt laten schieten

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 12:27

BrittKitt schreef:
Het kan ook gewoon een verliefdheid zijn die overgaat, denk je eens in hoe bagger je je dan voelt als je daarvoor je huidige vriend hebt laten schieten

ja dat klopt wel denk dat ik gewoon bij mijn vriendje blijf dan heb ik tenmiste zekerheid

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:35

Alleen maar bij je vriend blijven om de zekerheid is in mijn ogen het domste dat je kunt doen. Ik vind dat een relatie iets moet toevoegen aan je leven; als dat niet meer zo is, waarom blijf je die relatie dan aanhouden? Natuurlijk zijn er altijd moeilijke periodes, maar ik denk dat je ook in die periodes nog moet weten waarvoor je het doet. Als je dat echt niet meer voelt, dan zou ik niet bij hem blijven. Uiteindelijk houd je dat namelijk toch niet vol, want van zo'n relatie word je niet gelukkig.

Dat gezegd... ik denk ook niet dat je voor elke kriebel die je voelt een punt achter je relatie moet zetten. Toch denk ik wel dat zo'n verliefdheid wat betekent. Het kan natuurlijk altijd gebeuren en misschien gaat het wel weer over, maar het is toch wel een signaal dat er een deel van je is dat 'buiten de deur' kijkt. Of je daar echt iets mee wilt doen kun je alleen maar zelf bepalen, maar als je echt smoorverliefd bent, tsja... dan lijkt me dat toch wel iets zeggen over je huidige relatie. Die is misschien nog wel te redden als je bewust probeert je hier overheen te zetten, maar wíl je dat? Dat kun jij alleen maar zelf bepalen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:38

Amen. Vork

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 17:15

haha ja inderdaad amen!,
maar wat ik er aan toe wil voegen,
Ik heb ook een relatie van half jaar gehad en begon verliefd te worden op een ander ( dat dacht ik ) heb het toen uitgemaakt met mn huidige vriend en een tijdje later iets met die andere jonge begonnen ,
Nog geen maand later kreeg ik spijt echt vreselijk veel spijt dat ik mn ex had laten lopen! ik was helemaal niet verliefd het was gewoon een bevlieging .
Je zegt zelf dat je kriebels heb dat had ik ook maar voor mij was het gewoon een bevlieging maargoed niet iedereen is zoals mij Lachen
sterkte met je beslissing.

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 17:18

ja ik heb besloten toch voor mijn vriend te gaan ik houd teveel van hem enja we kunnen ook vechten dat het beter word.
en ik bedoelde met zekerheid bij mijn vriend dat die andere jongen (volgens mij) een beetje player is Bloos

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:04

Nog een goede reden om het niet te doen Clown

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:06

iedereen heeft denk ik wel een punt waarop het even minder loopt en dat je dan denkt je heil elders te moeten zoeken...
mijn vriend en ik hebben ook een beetje moeilijke maand achter de rug, dan ga je ook wel twijfelen, bijna uit elkaar gegaan, maar ja, we houden van elkaar en steeds als ik er aan denk dat we mss ooit uit elkaar gaan, dan ga ik spontaan huilen. dan weet ik weer waarom we samen zijn, vanwege de liefde tussen ons, ook als het even moeilijk is, of als hij of ik het allemaal niet meer weet...
mijn vriend is bijv. van het type 'voetbal is alles' en is bijna klaar met zn studie, ik ben altijd bezig met paarden, en net begonnen met studeren, soms levert dat problemen op, omdat hij denkt dat we een andere richting inslaan in ons leven, maar zolang je van elkaar houdt, kun je moeilijkere periodes best aan hoor!

en je moet niet voor elke bevlieging je vriend laten gaan... zeker als je al redelijk lang samen bent (meer dan een half jaar ofzo)

na 2,5 jaar is de verliefdheid op, en dan wordt het moeilijk, dan ga je je afvragen of je beter af bent bij anderen, of dat zo is, kan alleen jij bepalen, maar denk daar eerst goed over na en ga alsjeblieft niet iets doen met die ander vóór je je beslissing genomen hebt (en als je het uit wil maken: voor je dat gezegd hebt).
Niets is erger dan vreemdgaan!!!

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:43

Ik ben het met het meeste wat gezegd wordt eens, alleen met 1 ding niet:

Citaat:
na 2,5 jaar is de verliefdheid op

Ik ben nu al 4 jaar samen met mijn vriend, en nog steeds hardstikke verliefd,
en ik niet alleen, hij ook nog, echt nog vlinders, zoals in "het begin"

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:25

dat zijn uitzonderingen. je kunt in principe geestelijk nog wel verliefd zijn, maar wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de 'verliefdheidshormonen' na 2,5 jaar (meestal dan) op zijn... dan gaan mensen dus of trouwen of samenwonen ofzo, om hun liefde kracht bij te zetten...