Hair Extensions

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maarloesx

Hair Extensions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 19:06

Wat vinden jullie van hair extensions?
Heeft iemand dit al een keer eerder gehad, en hoe beviel dit? Cool
Moet je hier een speciale kapper voor hebben?

Liins

Re: Hair Extensions

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 19:44

Stiefzus heeft dit!
Het word wel heel erg gauw vies, enz en kammen gaat ook moeilijker.. maar verder is het wel heel erg fijn.

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:13

Ik heb ze zelf niet, maar ken wel mensen die ze wel hebben. Ik vind dat ze nogal opvallen, je ziet precies de plek waar ze zijn vast gemaakt. Dat is erg zonde! En het lijkt me inderdaad lastig met kammen.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:58

hoeft niet op te vallen kwestie van goed in laten zetten.
het kan bij een kapsalon en veel mensen doen het vanuit thuis.
wel goed verzorgen met speciale verzorgingslijn, anders kan je niets met je haar!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 13:21

Ik zet extensions en ik heb zelf extensions en idd als ze goed gezet worden zie je hier niks van.
Mensen kijken mij met grote ogen aan als ik zeg dat ik extensions heb.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=X7DEP8SR
fototje

Ik adviseer je idd ook een goed product voor je haar te gebruiken maar doordat je extensions hebt kun je niet elke shampoo gebruiken en ook niet alles zomaar in je haar doen.

Ik zelf gebruik producten van nioxin hier blijven mijn extensions erg mooi van en het verzorgt mijn eigen haar ook nog eens vele beter als gewone shampoo. De kapster stond er verteld van hoe mijn extensions na 3 maanden aanvoelde door gebruik van nioxin + mijn eigen haar was veel mooier geworden!

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:27

Zit er zelf ook aan te denken voor gala en voor van de zomer, keer wat anders! Alleen het is behoorlijk prijzig! Vriendin van mij had dit ook, zag er heel mooi uit! Maar dat vrouwtje waar ik het kan laten zetten zei dat je minstens 15cm haar moest hebben, dan kreeg je het mooiste resultaat, dus ik ben nog even lekker haar en geld aan het sparen Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:40

Ik heb bij mijn moeder extensions gezet die had 6/7 cm haar en kreeg een lengte tot net over haar schouders.

Je moet het alleen daarna door een goede kapster met ervaring van extensions knippen laten knippen zodat de lagen mooi overlopen. 15 cm is best lang hoor, het kan ook al wel korter

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 14:33

Ik heb (vlecht) extensions gehad. Geen haarverlengers in eigen kleur, maar plukken in zwart, wit en rood. Ook een keer paars gehad. Deze plukken zette ik zelf. Ze bleven ook erg lang zitten omdat ik ze strak vlechte. Ik haalde ze meestal na een week of 2 er uit en zette dan nieuwe.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:22

Ik heb vroeger zelf extensions gehad.Ik vind het geen aanrader.

Alles wat goed besproken en ik had duidelijk gevraagd of dit met mijn kort haar (max. langte toen 10CM onderaan) wel te doen was en dat men de extenions niet zou zien zitten.
Dit zou geen enkel probleem vomen zei ze, foto's van mensen met kort haar stonden op haar site en idd het zag er erg goed uit.
Er zouden 150 tot max 200 extensions gebruikt worden dus voor een prijs van 600 tot max 650€ totaal.

Ik erheen met goede moed, leuke aangename kapster, vlotte babbel alles goed uitgelegd enzo.
Ik wilde zwarte extensions met blond mechen ertussen.Was allemaal geen probleem.
Na enkele uren zei ze dat het gedaan was...Ik schrok echt erg!
de extensions zaten slechts halfverwege mijn hoofd en dus stond het bovenste haar echt rechtomhoog daar het zo kort was.
Ik vertelde dat ik dit niet wilde en dat ik wilde dat het volledig gedaan zou worden, het leek wel alsof ze de helft vergeten was.
Ze zei dat ze dan wel extre extensions moest hebben en dat dit wat duurder zou komen.Max 50€.
Vond dit al erg maar goed, beter een deftige kop en wat meer geld uitgeven.

Uiteindelijk was het gedaan..het was even wenne met zoveel haar op mijn hoofd maar het zag er redelijk uit vond ik.
prijskaartje uiteindelijk: 875€!!
Ik schrok me kapot en zei dat dit helemaal niet de prijs was die verteld geweest was , zij zei dat er extra gebruikt geweest waren en dat ik hiermee toegestemd had, ja akkoord voor max. 50€ extra dit zou dan komen op 700€.
Gelukkig had ik zoveel geld wel mee want je verwacht je er niet aan.Ik heb betaald al was het onder luid protest!!!

Ze zei dat de extensions tot max 6 maand konden blijven zitten en ik kreeg een speciale spray mee en borstel die ik nog eens extra 15€ betaalde!!
De eerste dagen voelde ze nog goed aan en begon ik eraan te wennen, enkel tijdens het slapen was dit een ramp!!
De extensions trokken aan mijn eigen haar en drukten in mijn kussen wat vreselijk pijn deed.
Na 2 weken wat ik het beu, het haar voelde vettig aan en zag er niet uit!!
Ik wasste het altijd met de speciale schampoo, kamde het elke dag 6keer zoals het beste was en deed het vrijwel altijd in een staart, behalve als ik uitging.
Als ik het in ene staart deed moest ik zorgen dat men de extensions niet zag zitten en een heleboel speltjes gebruiken.

Ik ben uiteindelijk naar het bijzijnde kapsalon gegaan en heb ze er laten uithalen, heeft me 60€ gekost totaal en ik werd compleet gek toen ze de extensions eruit haalde!!
Ze trekken echt aan je haar om de lijm waarmee de extensions vastplakken aan je eigen haar eruit te krijgen!!!
Ik was zooo gelukkig toen ik met mijn eigen korte kopje haar naar buiten liep...
Opgelucht dat was het juiste woord...

Ik raad het dus zeker niet aan, het is veel geld waarvan ik leuke dingen had kunnen kopen of zelfs op reis gaan!!Ik zou het nooit opnieuw laten doen.
Maar elk zijn eigen keus natuurlijk!! Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:25

Ik heb het gehad en mijn hele haar is ervan naar de *** gegaan.
Het is mooi hoor, de eerste week, daarna gaat het gigantisch klitten, uitzakken, en wordt het steeds minder mooi.
het heeft me een hele berg geld gekost, en toen ik ze eruit haalde was mijn haar zo mogelijk nog dunner en viel het uit,
heb uiteindelijk mijn haar heel stuk korter moeten knippen.

Nee geen extensions meer voor mij.
maar ik hoor er ook genoeg goede verhalen over hoor, maar bij mijn haar totaal geen succes

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:41

Dat is dus het jammere eraan, dit is gewoon een slechte kapster geweest. Ik heb mijn moeder extensions gegeven en had haar haar op lengte van uiterlijk 6/7 cm het kon ook maar net! ik heb er 220 in gezet door het korte haar zie je de waxjes eerder als het bijvoorbeeld waait als iemand met lang haar maar als het gewoon los zit zie je ze niet zitten.

De reden dat iemand met zulk kort haar meer extensions nodig heeft is omdat ze aan de bovenkant ook volume nodig hebben anders krijg je dus het effect wat jij nu had, onder een dikke bos en boven een kort koppie, die boven kant moet ook gevult worden. 150 worden er gebruikt bij mensen die al lang haar van zich zelf hebben (zeker een stukje voor bij de oren) Als je al nagaat dat ik er 150 in heb zitten terwijl mijn haar al tot mijn bh bandje komt dan kun je nooit met zulk kort haar genoeg hebben aan 150 stuks

Iedereen die mijn moeder niet kende zagen niet dat het extensions waren. Mensen keken met grote ogen als ik liet zien hoe kort haar eigen haar was en hoe de extensions er in zaten.

Ik zelf gebruik een ander middel voor extenions wat alleen te koop is bij de betere kappers (en bij mij) en dit is in vergelijking met de producten van de merken van de extensions niet eens duur.

Het extension haar blijft er prachtig van en je eigenhaar word ook goed verzorgt (wat met de spullen speciaal voor extenions niet gebeurd) ik heb ze er zelf nu 3 maanden in zitten en ze zien er nog prachtig ook mijn eigen haar is nog super mooi!

Dus als je ze laat zetten moet je ze echt zeker weten bij een goede zaak laten zetten en je moet je niet van alles wijs laten maken want daar zijn kappers ook goed in!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:42

Ik heb trouwens van mezelf erg dun/ slap en breekbaar haar dus was ook bang dat ik niks over zou houden maar als het goed gezet word kan het geen kwaad, mijn haar kan nu zelfs eindelijk groeien omdat het niet meer over mijn kleren schuurt!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:52

ik wil ook dolgraag extensions.ik ben mn haar aan het laten groeien en wil het strax op 1 lengte tot mn bh-bandje hebben.
maar het is zo in lagen geknipt geweest dat als ik alles nu al op 1 lengte zou afknippen het tot mn oorlel komt :S.
bovendien lijkt de onderkant van mn haar heel dun omdat de rest zo opgeknipt is.is het dan verstandig om extensions te nemen?
ik vind het wel behoorlijk duur maar als het 3 tot 6 mnd kan blijven zitten ben ik iig over het " dode" punt van groeien heen.een meisje bij ons op stal heeft ze ook,al meer dan een jaar denk ik.en het ziet er heel mooi uit terwijl ze van zichzelf echt heel dun haar heeft.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 12:28

wil ook al heel lang hair extensions, maar vind ze toch echt te duur.