Ik heb vroeger zelf extensions gehad.Ik vind het geen aanrader.
Alles wat goed besproken en ik had duidelijk gevraagd of dit met mijn kort haar (max. langte toen 10CM onderaan) wel te doen was en dat men de extenions niet zou zien zitten.
Dit zou geen enkel probleem vomen zei ze, foto's van mensen met kort haar stonden op haar site en idd het zag er erg goed uit.
Er zouden 150 tot max 200 extensions gebruikt worden dus voor een prijs van 600 tot max 650€ totaal.
Ik erheen met goede moed, leuke aangename kapster, vlotte babbel alles goed uitgelegd enzo.
Ik wilde zwarte extensions met blond mechen ertussen.Was allemaal geen probleem.
Na enkele uren zei ze dat het gedaan was...Ik schrok echt erg!
de extensions zaten slechts halfverwege mijn hoofd en dus stond het bovenste haar echt rechtomhoog daar het zo kort was.
Ik vertelde dat ik dit niet wilde en dat ik wilde dat het volledig gedaan zou worden, het leek wel alsof ze de helft vergeten was.
Ze zei dat ze dan wel extre extensions moest hebben en dat dit wat duurder zou komen.Max 50€.
Vond dit al erg maar goed, beter een deftige kop en wat meer geld uitgeven.
Uiteindelijk was het gedaan..het was even wenne met zoveel haar op mijn hoofd maar het zag er redelijk uit vond ik.
prijskaartje uiteindelijk: 875€!!
Ik schrok me kapot en zei dat dit helemaal niet de prijs was die verteld geweest was , zij zei dat er extra gebruikt geweest waren en dat ik hiermee toegestemd had, ja akkoord voor max. 50€ extra dit zou dan komen op 700€.
Gelukkig had ik zoveel geld wel mee want je verwacht je er niet aan.Ik heb betaald al was het onder luid protest!!!
Ze zei dat de extensions tot max 6 maand konden blijven zitten en ik kreeg een speciale spray mee en borstel die ik nog eens extra 15€ betaalde!!
De eerste dagen voelde ze nog goed aan en begon ik eraan te wennen, enkel tijdens het slapen was dit een ramp!!
De extensions trokken aan mijn eigen haar en drukten in mijn kussen wat vreselijk pijn deed.
Na 2 weken wat ik het beu, het haar voelde vettig aan en zag er niet uit!!
Ik wasste het altijd met de speciale schampoo, kamde het elke dag 6keer zoals het beste was en deed het vrijwel altijd in een staart, behalve als ik uitging.
Als ik het in ene staart deed moest ik zorgen dat men de extensions niet zag zitten en een heleboel speltjes gebruiken.
Ik ben uiteindelijk naar het bijzijnde kapsalon gegaan en heb ze er laten uithalen, heeft me 60€ gekost totaal en ik werd compleet gek toen ze de extensions eruit haalde!!
Ze trekken echt aan je haar om de lijm waarmee de extensions vastplakken aan je eigen haar eruit te krijgen!!!
Ik was zooo gelukkig toen ik met mijn eigen korte kopje haar naar buiten liep...
Opgelucht dat was het juiste woord...
Ik raad het dus zeker niet aan, het is veel geld waarvan ik leuke dingen had kunnen kopen of zelfs op reis gaan!!Ik zou het nooit opnieuw laten doen.
Maar elk zijn eigen keus natuurlijk!!