No claim: gemaakte kosten buitenland niet onder reisverzeker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

No claim: gemaakte kosten buitenland niet onder reisverzeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 10:09

Help!

Ik zal vast wel weer iets helemaal fout bedacht hebben, maar ik ben ziek geweest in het buitenland op vakantie en heb daar toen ook in het ziekenhuis gelegen. Nu dacht ik dat dat viel onder mijn toen afgesloten reisverzekering bij GoGo tours, nu krijg ik dus mijn No-Claim bedrag niet terug, omdat ik volgens mijn eigen verzekering kosten heb gemaakt in het buitenland? Hoe zit dat dan? Heb ik dan totaal voor niets een reisverzekering bij GoGo tours afgesloten?

Mooi balen weer allemaal, ik dacht even mooi naar de kapper te gaan van mijn no claim bedrag Clown Haha!

loess

Re: No claim: gemaakte kosten buitenland niet onder reisverzeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:03

Ziektekosten in het buitenland worden door je ziektekostenverzekering gedekt. Een reisverzekering biedt secundaire dekking. Dus als je ziektekostenverzekering iets niets dekt, dan kun je het op je reisverzekering verhalen.

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:17

Geef even door aan je zorgverzekeraar dat je een reisverzekering had. Ze proberen dan de kosten daarop te verhalen. Lukt niet altijd en kan een hele tijd duren maar het kan wel. Ik werk bij Menzis met verhaalschades en zo gaat het bij ons iig.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 21:48

Oke, bedankt Lachen !