Ik heb vandaag een vrij zware behandeling gehad ik was doods bang maar heb nu wel zoiets ik wil dat mijn gebit mooi word!
ik heb vroeger een beugel gehad en mijn tanden staan super mooi op rij en heb best mooie tanden al zeg ik het zelf. Echter heb ik wel gelige tanden.....
Nu heb ik na vandaag nog 3 behandelingen van een uur staan om mijn hele gebit op te lappen door achterstallig onderhoud en slechte tandarts die ik hiervoor had.
Nu bedacht ik me dat als mijn gebit straks helemaal opgeknapt is dat ik het graag af wil maken door te laten bleken.
Mijn nicht zou dat ook wel willen en ze had een website gevonden van een goede zaak in breda en nog een plaats (oa bekend van make me beautifull) maar dan ben ik wel 250 euri armer.
Ik rook, en mijn nicht rookt ook. nu bedacht ik me als we stoppen met roken en het geld opsparen wat we daar normaal aan uitgeven kunnen we dat over een tijdje wel bij elkaar hebben.
zoiezo verkleuren je tanden van roken dus een reden om te stoppen , als ik stop heb ik geld om het te betalen + het is beter voor mijn gezondheid

echter vraag ik me af of me dit gaat lukken. Doordeweek zoiezo wel maar ben best wel een gezelligheids roker dus in het weekend met stappen gaat moeilijk worden.
verder staat er bij de behandeling dat je tanden 10 tot 14 tinten witter worden, behoorlijk wat dus, vraag me af of dat ook werkelijk zo is.
bokkers met ervaring?