buik pijn rechtsonder??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tuttifrutti

buik pijn rechtsonder??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 13:25

hallo,
ik had al eerst 3 dagen niet veel honger, en de hele tijd trillen. had het niet koud.
daarna last van mn buik, alleen recht en een beetje onder zeg maar. als ik erop druk doet het echt zeer.
ik had al een paar dagen niet op mijn paard gereden, en vandaag klein rondje alleen gestapt, en dat deed al zeer.
mijn oom, zegt dat het misschien blindedarmontsteking kan zijn. maar ik hou niet van dokters... Nagelbijten / Gniffelen
wie weet wat het kan zijn of heeft dit ook weleens gehad.
ojah ben niet ongesteld hoor.
Vork xxxx

Dorus

Re: buik pijn rechtsonder??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 13:27

Klinkt mij ook als een blindedarm ontsteking in de oren. Ik zou toch maar naar de dokter gaan. Een blinde darm operatie en redelijk routine en daar heb je dus niet veel last van. Als je er echter te lang meer rondloopt klapt op een gegeven moment het wormvormig aanhangsel en komt al die troep in je buikholte. Dan ben je wel even zoet voor je hersteld bent.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:05

Ik dacht idd ook al aan een blindedarmontsteking. En daar zou ik zo snel mogelijk mee naar de dokter gaan, anders knapt hij open, en dan heb je pas echt een probleem.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:17

Rechtsonderin? Eerste wat ik dan denk ik is: Blindedarmontsteking.

Als ik jou was zou ik dan dus heeeeeeeeeeel snel naar de dokter gaan. Hoe eerder je erbij bent hoe beter.
Heb het zelf ook gehad, was er gelukkig heel vroeg bij..

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:47

Meid, als ik jou was zou ik rennen naar de dokter want dan kunnen ze dat ding er vanavond nog uithalen! Ik ben ook te eigenwijs geweest en toen was ik nog veel verder heen 14 dagen ziekenhuis en een drain die verschrikkelijk veel pijn deed bij het inzetten ( niet dat ik je wil bang maken maar ik je wil je er gewoon voor behouden dat je er niet te lang mee gaat rondlopen). Ze halen naar 3 dagen de blindedarm er al niet meer uit.

tuttifrutti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 22:01

mn moeder belt morgen heel vroeg de dokter.
ik hou jullie op de hoogte.
is echt niet fijn dit.. Verdrietig

tuttifrutti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 15:09

vandaag heen geweest, op zo een bankje liggen, gaat die vrouw echt hard op mn buik drukken en was ze op de plek waar het pijn deed, lekker hard drukken. ik auww, zegt ze ook nog heel droog: doet dat zeer?
en daarna bloedprikken, deed ook zeer, ik haat naalden. ze gingen een bloed bezinking doen ofzo, nooit van gehoord. als het hoog was was het een blindedarmontsteking. 15 was beginnend/laag, 25 ofzo was heel hoog volgens mij.
toen naar huis over anderhalf uur moesten we weer bellen, dus gedaan..
mijne was 21 dus in het midden.
ze belden met mn moeder en ik zei al van dat ik liever wil ze het eruit halen.
morgenochtend om 8:00uur weer!! bloedprikken, weer bezinken.
tssss Slapen
en dan gaan ze verder kijken.
ze zeiden ook dat we konden wachten dan tot eind van de week, maar ben echt niet lekker, heb het liever gehad. ga ik dus morgen ook gelijk zeggen denk ik. dat ik liever meteen naar het ziekenhuis ga.
jullie horen nog van mij
xxxxxxxxx

Annetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 18:18

Hahaha, je lijkt m'n evenbeeld wel, alleen ik heb doorgezet dat ik écht niet naar de dokter wilde, met als gevolg, blindedarmontsteking > buikvliesontsteking > abces d'rbij = 1,5 week in ziekenhuis gelegen & 2 weken thuis gehersteld Clown

Goed dat je gegaan bent dus!

tuttifrutti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 12:22

wat een gedoe zeg!
ik heb hier nog heel veel pijn. gisteren bloed laten prikken, was te hoog, vandaag weer voor de zekerheid, eerst een heel gedoe met de papieren want ze konden die van mij niet vinden.. Slapen
moest ik ook nog een uur wachten op het prikje, dat is niet fijn als je je niet lekker voelt. en na het spuitje zei die vrouw, nou oke, eind volgende week krijg je de uitslag. oehhhh mijn vader boos, van je kan dat kind toch niet zo laten een week lang. hij naar de receptie. zouden ze er een andere test bij doen voor de zekerheid, dus weer bloed af laten nemen. pff
na een uur moesten we bellen, net gebeld, die is gezakt, dus wel goed nieuws.
ze hebben die andere test op spoed gezet, na 3uur vanmiddag bellen. als dat niet goed is, ga ik alsnog naar het ziekenhuis

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:26

Klinkt idd als een blinde darm ontsteking, ik heb zelf ongeveer een maand nodig gehad om volledig te herstellen(blinde darm geperforeerd, buikvlies ontsteking en de hele whoepsefloeps). En ik was ook nog al mijn conditie kwij1 Verdrietig Ik hoop voor je dat je op tijd bent.. Lachen

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:27

Nou even afwachten dus...
Ik hoop dat het mee valt!

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:27

wat een gedoe zeg
straks heb je echt een blinde darm onsteking en dan gaan ze je zo lang laten wachten