vulling uit kies...vraagje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hiltje1973

vulling uit kies...vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 22:20

Verlies net een vulling uit mijn kies.....

Mijn straf Boos! omdat ik al jaaaaaarrrren niet naar de tandarts ben geweest (slecht laks en slecht ja)

En vind nu maar eens een tandarts........(hebben allemaal wachtlijst)...... en zitten natuurlijk ook niet op zo'n muts als ik te wachten...........

Hoe snel moet je een vulling laten vervangen? En wat gebeurt er als je het niet op tijd doet? Moet ik paniek schoppen of braaf afspraak voor over paar weken maken.....?

Naamloos1

Re: vulling uit kies...vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 22:36

mmm ik heb ook al een paar maand een stukje van mn vulling af.. het gaat niet verder... dus ik wacht nog gewoon ff af tot ik weer 'mag langskomen' (tenzij ik er last van krijg) maar als ik jou was zou ik wel ff een tandarts opzoeken, maar tegenwoordig kun je volgens mij al redelijk snel terrecht hoor, en vallen de wachtlijsten wel weer mee... succes in ieder geval

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 22:45

Goed blijven poetsen en schoonhouden, als het goed is zit er een onderlaagje in.
Maar als het heel erg scherp is (randen) of je krijgt kiespijn daar, dan wel aan de bel trekken.
Voor de rest lijkt het wel dat het eventjes kan wachten, maar als je het niet zeker weet, altijd eventjes overleggen met de tandarts en 's avonds kun je altijd terecht, dan heeft er altijd iemand dienst en dan zeg je maar dat je hele erge kiespijn hebt, dan zien ze je altijd, leugentje voor bestwil.

Succes!

hiltje1973

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 22:46

Thanks......

Nee, ik heb echt een holle kies nu...... Cool Cool Cool

Morgen maar even de gouden gids in duiken voor een tandarts......

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:32

ehm, ik heb er heel lang mee rond gelopen. Uiteindelijk moest hij getrokken worden, omdat hij helemaal kapot was van binnen.. En de pijn was aan het einde niet meer te harden. Meteen wat aan laten doen dus....

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:41

secricible schreef:
ehm, ik heb er heel lang mee rond gelopen. Uiteindelijk moest hij getrokken worden, omdat hij helemaal kapot was van binnen.. En de pijn was aan het einde niet meer te harden. Meteen wat aan laten doen dus....

Ik heb ook 1,5 maand zo gelopen en advies, bel nu een tandarts en ga meteen! Knipoog
Was ook jaren niet geweest en was zo bang maar had zo'n pijn dus ik wilde wel! Mijn man zijn tandarts opgebeld en kon direct die dag terecht!
Zo'n fijne tandarts! Heb nu een noodvulling en moet donderdag naar de tandarts! Kreeg namelijk een zenuw en wortelkanaalbehandeling!
Met verdoving! Haha!
Weet niet waar je woont maar een erg fijne man! Knipoog

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:51

ik wel langer als 1,5 maand... VEEL langer.... *kucht*
Kreeg de pijn op vakantie in Hongarije, dus niet echte en plek om naar de dokter te gaan. Dus toch nog even wachten... Uiteindelijk toch naar de tandarts gekunnen in Nederland... Maar gewoon meteen eruit getrokken, wat een opluchting was dat.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:53

secricible schreef:
ik wel langer als 1,5 maand... VEEL langer.... *kucht*
Kreeg de pijn op vakantie in Hongarije, dus niet echte en plek om naar de dokter te gaan. Dus toch nog even wachten... Uiteindelijk toch naar de tandarts gekunnen in Nederland... Maar gewoon meteen eruit getrokken, wat een opluchting was dat.

Hoe lang? Clown Duivel

hiltje1973

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 23:57

Nou, ik ga maar geen tandarts bellen om 22.30 uur........ heb (nog?) geen pijn.........

maar morgen hang ik aan de telefoon......

Het erge is dat ik niet eens bang ben voor de tandarts........... ben gewoon verschrikkelijk laks Boos! .............en inmiddels ben ik bang dat er voor duizenden euro's verspijkerd moet gaan worden (hoewel ik eigenlijk nooit last heb, dus zal wel mee gaan vallen).

Maar ben gelukkig niet de enige die de tandarts wel eens een half jaartje (of zes!) overslaat.... Vork

(belooft zichzelf nu plechtig beterschap)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 09:59

hiltje1973 schreef:
Nou, ik ga maar geen tandarts bellen om 22.30 uur........ heb (nog?) geen pijn.........

maar morgen hang ik aan de telefoon......

Het erge is dat ik niet eens bang ben voor de tandarts........... ben gewoon verschrikkelijk laks Boos! .............en inmiddels ben ik bang dat er voor duizenden euro's verspijkerd moet gaan worden (hoewel ik eigenlijk nooit last heb, dus zal wel mee gaan vallen).

Maar ben gelukkig niet de enige die de tandarts wel eens een half jaartje (of zes!) overslaat.... Vork

(belooft zichzelf nu plechtig beterschap)

Jaja, zeg je nu! Clown