droog & beschadigd haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robincera

droog & beschadigd haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 18:12

Ik heb het de laatste 2 jaar een beetje teveel geverft en gepermanent d, t ik weet het nooit wat waar moet
en mijn haar is er echt erg aan toe. Als ik mn haar kam breken er gewoon stukjes af.
Echt erg eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

Wie heeft er nog meer last van en wat doen jullie er mee/tegen ?

__Nathalie__

Re: droog & beschadigd haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:27

Ik zou de dode puntjes laten knippen en producten van nioxin gaan gebruiken.

nioxin de cleanser om je haar en hoofdhuid te wassen (je kunt je gezicht en lichaam er ook mee wassen) en de scalp is een soort van creme spoeling en heeft een rustgevende werking voor je hoofdhuid word veel gebruikt bij huidirritaties etc. Ik verkoop het zelf ook in mijn zaak ( (zet hair extensions ) ben eigenlijk een zonnestudio en valt onder haar en huid verzorging.

Nixion is er speciaal voor dun haar, maar ook speciaal voor dik haar. Chemische en niet chemische behandeld dat houd in gekleurd of bijv gepermanent of gewoon natuurlijk haar. Het verwijderd alles wat er op het hoofd niet thuis hoort. De eerste week kun je roos krijgen dit houd in dat je hoofdhuid gereinigd word , maar dan moet je gewoon blijven wassen en vervolgens na een tijdje is alles wat er op je hoofdhuid zat dus ook de roos verwijderd.

Het is ook nog eens erg goed voor je haar omdat het niet vanaf de hoofdhuid werkt (zoals gewone shampoos maar van binnuit de hoofd huid.(haar zakjes en worteltjes worden gestimuleert) Waardoor je haar dus veel beter word verzorgt. Ik gebruik het zelf ook en ik vind het zalig spul! Er zit geen plastic in wat in alle andere shampoos wel zit ook is normale shampoo voornamelijk water, zeep en alcohol en doet stuk voor stuk dus weinig voor je haar doet eerder schade als dat het goed is. Nu ik zelf ook nioxin gebruik zal ik ook niks anders meer gebruiken
Ze hebben er een hele verzorgings lijn van.

de shampoo
de scalp
maskers
stylingproducten etc
dus de lijn is heel breed!

Om een kleine indruk te geven wat het allemaal doet
Scalp is tevens te gebruiken bij exceem en andere huidaandoeningen. bij brandwonden (Het heeft een verkoelende werking en word zelfs in het brandwondencentrum gebruikt) als aftersun in de zomer (na de zonnebank) Je kunt het als scheerschuim gebruiken word vooral veel gebruikt door mannen (denk aan de geirriteerde huid in de hals) Voor vrouwen (spreek uit ervaring) ideaal te gebruiken bij het scheren van de bikinilijn (ook snel een geirriteerde huid) Ik scheer mijn oksels en benen er ook mee! ideaal.

De cleanser (shampoo) gebruik ik zelf ook voor mijn gezicht. Mijn gezicht heeft snel pukkeltjes en de cleanser verwijderd dus ook alles wat er niet op mijn gezicht thuis hoord.
Nioxin heeft ook een product voor dun behaarde hoofdhuid, dit is een serum, dit serum gebruik ik op mijn gezicht ipv op mijn hoofdhuid wederom tegen de pukkels. Na dat serum smeer ik wat scalp op mijn gezicht om mijn huid op de peppen en geeft mijn huid rust na de werking van het serum reken maar dat je voelt dat de puisten verdwijnen

Er is ook een speciale lijn voor kaal wordende vrouwen + een lijn voor kaal wordende mannen (mijn vader maakt hier ook gebruik van) het stopt het kalingsworden proces en zorgt er voor dat het haar wat je nog wel hebt er super gezond uit ziet!

het is nogal wat informatie maar het is voor zoveel dingen te gebruiken dus dit is nog maar een kleine greep van de informatie Knipoog

voor meer informatie of prijzen kun je me altijd pmen!
overigens is het niet zo dat het product schrikbarend veel duurder is als in de winkel, van alles heb je maar een klein beetje nodig ook al heb je lang haar dus je doet er heel lang mee.

ze zijn te koop in verschillende maten flessen tot zelfs een liter fles (ik heb de hele collectie in literflessen thuis staan Haha! ) hoe groter de fles hoe voordeliger het word maar dat is meestal zo Haha!

Tevens is het ook te gebruiken bij extensions (heb ik zelf ook)

Ik kan je garanderen als je het eenmaal gebruikt je nooit meer anders wilt ik spreek uit ervaring Haha! Clown Je zult na een maand al verschil merken aan je haar en met 3 maanden spring je een gat in de lucht Haha! deed ik ook namelijk Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:29

Het masker wat ik gebruik is trouwens speciaal voor beschadigd haar en gespleten punten en dus ook ideaal voor jou te gebruiken

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:39

Ik heb het dus ook, en baal er flink van.

Heb het waarschijndelijk ook door dezelfde rede als jou gekregen. Teveel verf, permanent en dan er weer met de stijltang er doorheen. Heb dit jaar ook een langere tijd aan de anti biotica gezeten wat waarschijndelijk ook mee speelde.

Ik heb helaas een flink stuk van mijn haar afgeknipt. Er braken namelijk ook kleine stukjes af waardoor mijn haar flink uitdunde. Ik heb er nou een stuk op 15 cm eraf geknipt onder andere de droge stukken haar.

Ik adviseer je om toch echt na de kapster toe tegaan. Zij kan als niemand beter kijken hoe slecht de staat is van jou haar. Als je gesplete punten hebt, zullen ze alleen nog maar verder splijten, knip ze dus ook echt af. Verder zou ik wat voedende producten voor je haar kopen. Het hoeft helemaal niet duur te zijn, gewoon het merkhampoo die je normaal ook gebruikte (als het van een van de betere merken is) maar dan de voedende voor droog en beschadigd haar, een masker en voedende lotion eventueel.

Verder niet iedere dag je haar wassen en veel door kammen. Je moet je haar gewoon even de rust geven. Wat ikzelf dus ook had is dat het haar vooral afbrak op de plaats waar ik mijn elastiekje had. Ik laat mijn haar dus zoveel mogelijk los, en doe het thuis in een klem.

Nog steeds beweer ik dat verf en permanent niet slecht is voor je haar. Alleen in combinatie en veel gebruik dan moet je gaan oppassen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 19:12

Steffie89 schreef:
Ik(als het van een van de betere merken is)

Je betaald voor het merk niet voor wat er in zit. Alle shampoos uit de winkels zijn gemaakt op basis van water zeep en alchohol zit plastic in en nog meer rotzooi.

Ik wist dit ook nooit tot ik een cursus kreeg van de producten van nioxin.

Ook werken die shampoos alleen aan je haar en niet vanuit je hoofdhuid. Je haar kan alleen herstellen van binnenuit. Als je het van binnenuit goed verzorgt zal je haar mooier uitgroeien waardoor je haar opknapt!

En ook ik spreek uit ervaring, Heb 5 jaar geleden mijn haar tot stekels toe af moeten laten knippen zo dood was het

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 19:28

ik ehm.. ga het maar snel laten knippen denk ik dan.
het is namelijk ook wat gespleten.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:06

Breitling schreef:
Steffie89 schreef:
Ik(als het van een van de betere merken is)

Je betaald voor het merk niet voor wat er in zit. Alle shampoos uit de winkels zijn gemaakt op basis van water zeep en alchohol zit plastic in en nog meer rotzooi.

Ik wist dit ook nooit tot ik een cursus kreeg van de producten van nioxin.

Dit geld voor veel produchten maar niet voor alle. Zo heb ik psoriassis en kan dus niet tegen bepaalde shampoo's omdat ik daar alleen maar meer schilfers van krijg omdat ze bepaalde dingen in de shampoo missen. Denk dat je verhaal dus niet helemaal waar is. Zo wil het merk Nioxin natuurlijk ook dat iedereen de produchten koopt en prijst ze zo goed mogelijk aan.

Maar goed, dat gaat het even niet om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:12

waar is dat nioxin allemaal te koop dan?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:18

Steffie89 schreef:
[Dit geld voor veel produchten maar niet voor alle. Zo heb ik psoriassis en kan dus niet tegen bepaalde shampoo's omdat ik daar alleen maar meer schilfers van krijg omdat ze bepaalde dingen in de shampoo missen. Denk dat je verhaal dus niet helemaal waar is. Zo wil het merk Nioxin natuurlijk ook dat iedereen de produchten koopt en prijst ze zo goed mogelijk aan.

Maar goed, dat gaat het even niet om.

Dat komt omdat het ene product meer bepaalde bestandsdelen heeft als het andere maar dat wil niet zeggen dat het goede bestandsdelen zijn. Ik waste zelf mijn haar met producte van cliss kuur en garnier dus niet 1 van de minste producten maar merk toch wel een ongelovelijk groot verschil!

+ dat er geen shampoos zijn die van binnenuit werken en je hoofdhuid verzorgen, het blijft bij het haar, en mooi haar groeit van binnen uit!

nioxin is onderandere verzachtend bij huidaandoeningen als eczeem, roos en proriasis Knipoog

het werkt gewoon heel anders als gewone shampoos er staat ook zoveel informatie in het boekje dat ik dat niet eens allemaal kan typen want dan ben ik morgen nog bezig Haha!

En het loopt hier ontzettend hard, sinds ik het zelf gebruik ben ik natuurlijk ook heel enthousiast naar mijn klanten toe over het product en willen mensen dat uit proberen, als ze het eenmaal gebruiken komen ze er niet meer vanaf Haha!

Ik heb geen verkoop punten want ben geen vertegenwoordiger. Ik verkoop het zelf in mijn zaak.
En raad het ook al mijn klanten met extensions aan (ik zet ook hairextensions)

mochten jullie prijzen willen weten pm me dan even wat voor haar je hebt
chemische behandeld of niet
en dun/ fijn haar of normaal tot dik haar

Het is ook te bestellen bij mij en dan word het naar je toe gestuurd!

maar ik waarschuw je wel als je het eenmaal gebruikt wil je nooit meer anders Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:20

Shanna schreef:
waar is dat nioxin allemaal te koop dan?

ik zie dat je in zwolle woont, je zou het eventueel ook in nunspeet op kunnen halen bij mijn thuis adres of in leusden bij mijn zaak

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 21:17

Mijn haar heeft het ook erg te verduren.
,ik blondeer het en verf het ,en ik steil het heel vaak
ik heb best dood haar Nagelbijten / Gniffelen ,maar wil de punten niet knippen.
word het weer zo kort,
maarja eigenlijk kan je wle gewoon het beste de dode haarpunten laten knippen,ander gaat het steeds verder,en de de enige oplossing om dode haarpunten te laten verdwijnen ,is knippen.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 21:26

ik heb die nieuwe shampoo van nivea.. beauty care werkt super!

Jiske_Nilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 05:40

ik verf mijn haar ook regelmatig, en toen ik een tijd terug een permanent nam was het helemaal gebeurd met mijn haar. Ik heb er toen een heel stuk afgeknipt, en gebruik 1 keer in de week het masker laminates van 'sebastian'. Ook gebruik ik elke keer na het wassen een verzorging, die kan je gewoon op nat haar erin doen. Ik merk het ook gelijk als ik dat niet gebruik dan is het een stuk pluiziger, dus ben blij dat ik die producten heb!