hoi, zijn er hier meer mensen die een verwaarsloosde hersenschudding hebben gehad?
ik was op mijn hoofd gevallen, blijkbaar knock out gegaan, en een uur er na moest ik ook overgeven. maar ik had nog niet echt hoofdpijn. mijn arm deed veel meer pijn. die was ook weer gebroken. ik heb niet naar mijn hoofd laten kijken op dat moment. arm ook niet in eerste instantie trouwens...
maar binnen 12 uur kreeg ik wel erge hoofdpijn. ik heb het een week aangekeken. toch wel wat rustig aan gedaan. veel geslapen, maar wel ook gewoon paardgereden(alleen stappen)
na die week toch mara ha gebeld. ik moest langs komen. hij zei dat ik een verwaarloosde hersenschudding had en dat ik rust moest houden. het kon kloppen dat ik hoofdpijn had, en dat ik concentratie problemen had. ik mocht niet meer te veel doen. en zodra iklast kreeg moest ik gaan liggen.
ik ga nu braaf maar de helft van de dag naar school, en ik stap alleen maar te paard. maar het is nu al weer 1,5 week verder en het gaat maar niet over. is dat normaal? hoe lang kan je nog last houden daar van?