Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierfysio schreef:als je type 'ingesnoerd, geen beweging' zoekt, kan ik je van harte de shockabsorber aanraden. level 4, die is geschikt voor de zwaarste sport (waaronder paardrijden valt) qua borstbewegingen.
even op google naar zoeken levert vast wat op! ze hebben ze bij wehkamp ook, maar weet niet of jouw maat standaard voorradig is. ik heb D75, dus kan nog goed terecht.
sterkte met zoeken! en slim dat je dit doet, anders heb je later hangers....
OneDesire schreef:Ik heb ook de shockabsorber geprobeerd, maar vind hem dus waardeloos. Ik heb trouwens ongeveer dezelfde maat als jij, kjoetie. Maar dé bh heb ik helaas nog niet kunnen vinden.
Karin schreef:Ik ben er hartstikke tevreden over. Dus ik ben het er niet mee eens dat het slechte beha's zijn en al helemaal niet voor die prijs.
katiavl schreef:Karin schreef:Ik ben er hartstikke tevreden over. Dus ik ben het er niet mee eens dat het slechte beha's zijn en al helemaal niet voor die prijs.
Sjah ik kan alleen zeggen uit eigen ervaring, ik doe wushu en taijiquan veel bewegen. En ze absorben geen shocken bij me
Is maar eigen ervaring
Karin schreef:Definieer ze dan niet als 'slechte beha's'. Ze bevallen jou gewoon niet, een ander wellicht wel.