Mijn broer belde me helemaal in tranen op met het nieuws dat er bij mijn schoonzusje een gezwel in d'r buik is gevonden

Ze zijn 12 oktober getrouwd en nu gebeurt dit, mijn enige vraag is WAAROM?
Ze heeft vroeger als 16 jarige meisje een hersentumor gehad, wat moet deze lieve meid toch veel meemaken in haar leven, het is allemaal zo oneerlijk!!!
We weten niet of het goed of kwaadaardig is, ze wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis voor onderzoeken en waarschijnlijk ook voor een operatie.
Het is allemaal zo snel gegaan, gisteren onder de MRI scan, ze zou pas over enkele weken de uitslag krijgen, waarschijnlijk zijn de artsen zo geschrokken dat ze gelijk de huisarts hebben opgebeld. Het enige wat ik weet is dat het een groot gezwel is

Alsjeblieft laat het allemaal meevallen, laat het geen kanker zijn maar een cyste of iets anders....
Emotioneel gezien ben ik een wrak opdit moment, gelukkig heb ik vandaag vrij, maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen!
Het helpt om het even van me af te schrijven, maar die knallende hoofdpijn en onrust gaat er niet mee weg!!!
Mijn ouders zijn nu naar haar toe, ik ben thuis gebleven, aan de ene kant wil ik naar haar toe maar aan de andere kant heb ik zoiets van laat ze maar even, ik zou het ook niet fijn vinden als nu heel mijn huis vol zit. Ik ga morgen wel naar haar toe als ze in het ziekenhuis ligt, ik neem wel een grote knuffelbeer voor d'r mee!
Waarom? Waarom? Waarom?