Sinds ongeveer twee weken heb ik last van mijn ogen.
Het begon met af en toe en geirriteerd gevoel, maar nam steeds meer toe. Vorige week dinsdag was het echt niet leuk meer. Geirriteerde ogen, pijnlijke druk op mijn ogen, gevoel dat oogspier trilt, af en toe kriebelend gevoel. Kortom, zwaar irritant!
Voor de zekerheid dus maar overlegd met huisarts en naar opticien geweest. Zag af en toe ook beetje wazig (vooral 's morgens) dus wilde zeker weten dat het niet gewoon was dat mijn bril sterker moest. Heb die bril overigens net een jaar. Tevens heeft opticien mijn oogdruk gemeten.
Advies was doe een dag of 3 rustig aan en dan moet het over zijn.
Ik dus een week thuis gebleven van werk. Als ik namelijk langer dan een paar minuten geconcentreerd naar een scherm kijk (werk met computers) begonnen de klachten helemaal toe te nemen.
Zondag weer gewerkt, ging goed. Maandag weer gewerkt, maar tegen einde van mijn dienst begonnen de klachten weer toe te nemen. Vanmorgen dus weer huisarts terug gebeld. Kan alleen a.s. vrijdag pas langs komen vanwege drukte. zijn erg veel zieken, vooral griep klachten.
Er wordt nu gedacht aan een virale of bacteriele infectie, echte rnormaal moet dit én na een paar dagen over zijn en heb je dan vaak ook pussige ogen. Dat alles is dus op mijn niet van toepassing.
Kan zijn doorda tik een virusje heb opgelopen (zijn veel zieken, griep op werk) dat dit op mijn ogen is geslagen, maar eerlijk gezegd vraag ik me dat af. Heb dit nog nooit gehad en wel eerder griep gehad.
Komt dit jullie bekend voor?
Heb je dit zelf ook wel eens gehad en wat is er toen aan gedaan?
Ben heel bneieuwd naar de reacties!!