knabbelgirl schreef:thanx voor de reactie's maar ik heb ook niks met de dokter overlegd. Ik zit zwaar onder de pijnstilling dus ik voel niks, en het is een lichte hersenschudding. Ik rij vandaag iig ook niet, en ik gym ook niet mee
Hey Emma,
Wat vervelend dat je zo'n ervaring zeg. Ik hoop dat je je inmiddels al iets beter voelt maar wil toch ook nog even reageren.
Dat je al zwaar onder de pijnstillers zit wil denk ik niet zeggen dat je niet naar de huisarts zou hoeven. Juist als je al met een wiplash zit lijkt het mij verstandig om na zo'n lelijke val toch even langs te gaan.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je ook bij een lichte hersenschudding rustig aan moet doen. Ik ben blij dat mijn moeder mij daar destijds voor in bescherming genomen heeft door mij echt een week thuis te houden. Doe je dat niet kun je er blijvende hoofdpijn aan overhouden.
Ik vind het dan ook niet verstandig dat je toch ben gaan rijden. Maar goed, dat terzijde, want dat kan je niet terugdraaien

Ik wil je wel zeggen: DOe voorlopig even rustig aan en luister goed naar je lichaam. Ik zou toch maar even langs de huisarts gaan. Hoe weet je trouwens dat je kaak echt gekneusd is als je niet bij de huisarts geweest bent? Het is niet vervelend bedoeld en ook niet dat ik je niet geloof, maar je wil toch zeker weten dat er niet meer kapot is lijkt mij.
Zoals ook al is gezegd wil pijnstilling niet zeggen dat je alles gewoon kunt doen omdat je het niet voelt. Om even een hele domme vergelijking te maken: Honden die bij de dierenarts komen met een vertuikte poot geven ze vaak liever geen pijnstillers omdat de hond dan geen pijn voelt en de kans groot is dat hij de poot overbelast. Dat is in jou geval natuurlijk niet anders.
Nou een heel verhaal, niet verkeerd bedoeld. Wees zuinig op je lichaam. Ik heb eerder op bokt gelezen dat je in de zomer bij Coby van Baalen gaat stagelopen, dan moet je natuurlijk wel weer helemaal fit zijn

;)
Sterkte in ieder geval...