4 kilo in 4 weken is best veel (hoewel het afhankelijk is van je eigen gewicht), in principe moet je uitgaan van ongeveer 100 à 200 gram per week afvallen als je het op een gezonde manier wilt doen en een blijvend resultaat wilt (geen jojo-effect dus). Als je in een hoog tempo afvalt is de kans groter dat je borsten kleiner worden, maar dat hangt ook gewoon van je lichaam af, bij mij worden ze als laatste pas voller en als ik ga lijnen dan wordt het als eerste weer minder. Maar eigenlijk is het normaal dat als je gewicht verliest dat je dan ook kleinere borsten krijgt (het is tenslotte niets meer of minder dan vetweefsel), maar ik denk niet dat je met 8 kilo al meteen een cup lager zit, dan moet je toch wel wat meer kwijtraken.
Even ter info, SB valt bij mij niet onder de categorie op een gezonde manier afvallen. Je krijgt veel te weinig voedingsstoffen binnen, vergelijkbaar met dat van een crashdieet. Sonja Bakker is dan ook in niets beter dan een crashdieet en het is zeker geen wijziging van je eetgewoonten, zoals ze het zelf noemt. Dit is mijn mening en ja, ik spreek uit ervaring.
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 15-03-07 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt