pfffff 6 weken is echt lang........ (en t is nog zo'n lekker weer om lekker met de paarden naar t bos te gaan!)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en hopen dat je zo iets niet meer hoeft mee te maken..
, ik ben van de hooizolder gevallen 5 meter naar beneden, als ik recht naar beneden was geklapt dan had ik nooit meer kunnen lopen of zelfs, dood kunnen zijn als ik bv me nek had gebroken, maar gelukkig voor mij ben ik eerst op een trekker geklapt en daarna op het beton, in tegen stellig tot jou las ik (dat je weer was opgestaan) ik kon niet staan, ik kon niks meer bewegen einige wat ik kon was op hulp gillen en dat heb ik ook gedaan, mijn kleine broertje zat nog boven op de hooizolder ma en pa, opa/oma binnen, die kwamen gelijk naar buiten gerend, ik heb niks gebroken gehad, maar alles zwaar gekneusd en enkele wervels verschoven. Ik geloof echt dat ik een beschermengeltje op mijn schouder heb gehad. Want het typische is dat als je de rand van de hooizolder had, de trekker stond er minstens 2 meter van af...
en neem veel fysio het is voor mij nu zeker 7 jaar geleden en nog loop ik af en toe bij de fysio ervoor.