Je voelt je rot maar waarom?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Je voelt je rot maar waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 20:01

Ik heb soms buien dat ik tegen alles wil slaan, of dat ik zomaar heel lang kan huilen. Of saggo of moe ben. Er is wel het één en andere gebeurd ( Moeder tijd ziek geweest, wijnig zelfvertrouwen wat er nog steeds is helemaal in de relatie ). Nou had ik op mijn werk al gepraat met mn 'baas' dat ik er soms niet ben omdat ik me gewoon echt niet goed voel. Ik denk vaak aan of mijn vriend mij liever inruilt voor een ander meisje ( dit meisje vertrouw ik overegens echt Niet) Hij zegt van niet, maar het blijft wel in mn hoofd spooken. Ik weet ook niet of ik het er uit krijg? En als ik aan mn moeder denk kan ik ook wel uren huilen. Maar ik wil gewoon van die gevoelens af, ik wil niet onder mn werk de hele dag denken, wat als.... en wat gebeurt er als... Ik voel me zelf gewoon "instorten"

Nu wil ik graag langs de huisarts gaan, om te vragen wat hij me voorsteld. Is dit een goed idee? Of moet ik naar iemand anders gaan om te praten? Ik denk namelijk dat het een probleem is, als ik moet vertellen hoe en wat. Want dan gooi ik me hele verhaal door de war. Waarom weet ik niet. Ik heb dit ook als ik het opschrijf. Kan dit komen door gevoelens?

Misschien hebben meer mensen hier last van, en kunnen ze mij vertellen wat ik het beste kan doen. Want ik wil hier liever niet mee doorlopen. Het voeld gewoon niet goed aan........... Huilen

Veel Liefs, Madieke

MilesNF

Re: Je voelt je rot maar waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:19

Ik denk dat het heel slim is om naar de huisarts te gaan. Die kan je doorverwijzen naar een psygoloog.
Daar is helemaal niets mis mee en je bent ook niet raar als je naar een psygoloog gaat, maar zo iemand kan je wel helpen om je gevoelens te begrijpen en op een rijtje te zetten, dat je, je verhaal door de war gooit maakt helemaal niet uit.
Heel goed trouwens dat je hulp wilt zoeken!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:20

Ik heb daar ook regelmatig last van.. en mensen maar vragen wat er nu is... ja dat is een goede vraag.. ik weet het niet.
Probeer over je gevoelens te praten, met iemand die je vertrouwt. Of dit nu een psycholoog is of je beste vriendin, zal denk ik weinig uitmaken, als je diegene maar vertrouwt zodat je ook echt alles durft en kunt vertellen. Dat het dan een warrig verhaal wordt, maakt niet uit.. als diegene het niet begrijpt zal hij/zij er naar vragen, maar ik denk ook niet dat het zo erg van belang is dat diegene echt begrijpt waar je het over hebt, maar dat jij gewoon even alles eruit kunt gooien zodat je je weer "leeg" van binnen voelt.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 20:26

ik ga in iedergaval dinsdag ochtend naar de huisarts. Ik ben heel snel ge-emotioneerd als ik iets moet vertellen. MAar wel bedankt dat jullie antwoord gaven! geeft me meer een schop ik de richting Lachen

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 11:46

Ik heb daar ook last van, maar ik heb dan wel zelfvertrouwen, heel vaag. Soms begin ik uit het niets te huilen, dan vraag ik mezelf af waarom ik dat doe, maar kan er geen antwoord op vinden Verdrietig. Heel raar . Ja