Ik heb soms buien dat ik tegen alles wil slaan, of dat ik zomaar heel lang kan huilen. Of saggo of moe ben. Er is wel het één en andere gebeurd ( Moeder tijd ziek geweest, wijnig zelfvertrouwen wat er nog steeds is helemaal in de relatie ). Nou had ik op mijn werk al gepraat met mn 'baas' dat ik er soms niet ben omdat ik me gewoon echt niet goed voel. Ik denk vaak aan of mijn vriend mij liever inruilt voor een ander meisje ( dit meisje vertrouw ik overegens echt Niet) Hij zegt van niet, maar het blijft wel in mn hoofd spooken. Ik weet ook niet of ik het er uit krijg? En als ik aan mn moeder denk kan ik ook wel uren huilen. Maar ik wil gewoon van die gevoelens af, ik wil niet onder mn werk de hele dag denken, wat als.... en wat gebeurt er als... Ik voel me zelf gewoon "instorten"
Nu wil ik graag langs de huisarts gaan, om te vragen wat hij me voorsteld. Is dit een goed idee? Of moet ik naar iemand anders gaan om te praten? Ik denk namelijk dat het een probleem is, als ik moet vertellen hoe en wat. Want dan gooi ik me hele verhaal door de war. Waarom weet ik niet. Ik heb dit ook als ik het opschrijf. Kan dit komen door gevoelens?
Misschien hebben meer mensen hier last van, en kunnen ze mij vertellen wat ik het beste kan doen. Want ik wil hier liever niet mee doorlopen. Het voeld gewoon niet goed aan...........
Veel Liefs, Madieke