Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Ze is volgende week 6 maanden. Ze blijft met haar temperatuur schommelen tussen 37.2 en 38.6. Steeds als ze boven de 38 kwam gaf ik een zetpil tegen de koorts en dan zakte het weer.
Beter even langs de HA-post gaan dus?
Urielle schreef:Ze is volgende week 6 maanden. Ze blijft met haar temperatuur schommelen tussen 37.2 en 38.6. Steeds als ze boven de 38 kwam gaf ik een zetpil tegen de koorts en dan zakte het weer.
djuno schreef:Urielle schreef:Ze is volgende week 6 maanden. Ze blijft met haar temperatuur schommelen tussen 37.2 en 38.6. Steeds als ze boven de 38 kwam gaf ik een zetpil tegen de koorts en dan zakte het weer.
niet steeds een zetpil erin duwen....haar lichaampje moet zelf ook werken.
Urielle schreef:Oh, dat was het advies van het consultatiebureau dus dat heb ik maar gedaan
Ik zal haar straks even meenemen langs de HApost
Sfiejj schreef:Heeft ze ook diarree? Een griepje kan best een tijdje duren hoor! Als ze is ingeent, is het helemaal logisch dat ze er eventjes ziek of koortsig van wordt. Er is niks aan de hand hoor! Gewoon lekker laten opknappen! Als je je er echt niet fijn bij voelt, kun je voor jezelf even langs de huisartsenpost gaan
Urielle schreef:Echt diarree niet geloof ik, wel lijkt het me wat dunner dan normaal maar ik geef BV dus dan wil het nog wel eens varieren natuurlijk en het temperaturen stimuleert ook nog eens.
Ze drinkt wel gewoon, zelfs erg veel want ze wil elk uur nu wel drinken.
Eergisteren was ze heel mat en hangerig, nu is ze denk ik iets aan de beterende hand. De temperatuur is hoger maar ze is levendiger en huilt veel meer.
Verder gewoon een bleek toetje, de snot loopt uit haar neus en vanmorgen zat haar rechteroogje dichtgeplakt van de prut. Ze heeft geen uitslag.
Urielle schreef:er zitten er een hele rij klaar maar er komt nog niks echt door
Urielle schreef:Ik ben vandaag met haar naar de HA geweest: gelukkig!
Ze heeft een flinke keelontsteking, geen wonder ook dat ze zoveel dronk, want ze probeerde de pijn in haar keeltje te verzachten. Ze heeft nu een antibioticum. In haar eentje had ze die keelontsteking niet af kunnen vechten dus ik ben blij dat ik ben geweest.