Bronchitis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Bronchitis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 22:49

Kan het zijn dat ik bronchitis heb? Ik loop te hoesten door een soort van kriebel in mijn keel. Door het hoesten raak ik mijn stem kwijt, heb het ong. 1x in het jaar en dan 1 á 2 maanden achter elkaar. En loop te piepen en heb soms last van mijn ademhaling en heel soms een raar gevoel op mijn borstkas(denk gevolgd van ademhaling).

Krieltje

Re: Bronchitis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 23:06

Ik heb ook 3 jaar lang 1x per jaar bronchitis gehad, ben naar de dokter gegaan ervoor elke keer en dan kreeg ik een antibiotica kuurtje, week later nergens last meer van! Ik moest ook heel erg hoesten en net onder je keel jeuk. Als ik jou was ff langs de dokter gaan, als het echt verergerd kan je een longontsteking krijgen. Je bronchklier zit boven je longen, dus als het uitspreid...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:09

Ik zou even langs de HA gaan. Die geeft je vaak een antibioticakuurtje en dan ben je er zo vanaf. Lachen Ik heb ook een aantal keer bronchitis gehad, inderdaad geen pretje.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:58

Ik heb het ook 3 jaar achter elkaar gehad en heb vaak meerdere kuren nodig gehad. Had de eerste keer hele zware medicijnen viel elke keer ervan in slaap en had de 2e keer ook een puffer.

Gewoon ff langs de ha, krijg je waarschijnlijk antibiotica