)Wat zouden jullie doen en waarom?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
maarja je moet het zelf weten..
Als een ander in de sloot springt doe jij dat toch ook niet?

Het kan opzich wel mooi zijn maar ik heb het nog nooit gezien, over het algemeen zijn de mensen die er mee lopen te showen veel te vet en is het gewoon ranzig om naar te kijken.
Het gaat er toch om dat JIJ het mooi vind! En als je nu al zo twijfelt zou ik er zowiezo niet aan beginnen. Beter wachten tot je zeker weet dat je het ECHT wilt
Peeetje schreef:Er is toch een centraal piercing-topic?
. Sommige mensen vinden het sonde omdat je er niet veel van zal zien. Of arrogant maar dat vind ik eigenlijk wel meevallen
. Ik ken zat mensen die een navelpiercing hebben en die er dus echt totaal niet arrogant uitzien, ik denk dat dat er gewoon aan ligt hoe je er voor de rest uitziet
, het ligt gewoon aan je uitstraling
.
. Maar toch
. 
Sannum schreef:Ik heb er een gehad, en heb er nooit problemen mee gehad. In het begin was de hoge boord van m'n rijbroek niet prettig, maar later merk je het niet eens meer. Ik heb hem uit moeten doen bij een operatie en toen ik weer volledig bij zinnen was om hem in te doen lukte het al niet meer. Heb ook geen zin meer om hem opnieuw te zetten, zit nu te denken over een tongpiercing.