moe, flauwvallen, niet reageren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dooby

moe, flauwvallen, niet reageren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 23:02

Drie jaar geleden begon het allemaal. Veel moe.. Bloedarmoede werd het altijd op afgeschoven.. nu drie jaar later is er nog veel niet bekend.

Het probleem is dat ik overdreven moe ben. Slaap tot tien uur 's ochtends.. Als het kan wil ik 's middags ook nog gaan liggen en 's avonds lig ik ook vaak voor half elf in bed op slechte avonden soms al om half negen.
Mijn bloeddruk werkt ook niet echt mee.. hij is altijd te laag. Als mijn bloeddruk "normaal" is. Is de bovendruk rond de 75 en de onderdruk rond de 50. Soms is die dagen te laag (bovendruk ong. 50 onderdruk ong. 30).
Ook reageer ik vaak niet op de omgeving ofzo. Me moeder zegt dan dat ze me al had geroepen. Ook als ze bv. thee komt brengen schrik ik me dood omdat ik der gewoonweg niet hoor kloppen.
Ik val dan ook regelmatig flauw.. Paarden en school staan dan ook op een laag pitje. Wat natuurlijk niet mag. Ben 17 moet dingen doen.. Uitgaan zit er niet in want daar ben ik weken van uitgeput.. (maar daar is nog mee te leven als dat neit kan zeg mar..)

Ik slik nu medicijnen met irritante bijwerkingen en ze willen me gaan opnemen in het sophia kinderziekenhuis.. Zie er best wel tegenop.. omdat ik bang ben dat er tog weeer niks uit komt zoals in de afgelopen drie jaar. Als die onderzoeken die toch niks opleveren..

ik vroeg me eigenlijk een beetje af wie er ook zulke dingen hebben..

Groetjes Rianne

Mireille

Re: moe, flauwvallen, niet reageren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:49