Daarnaast het duizelige... of nou ja, duizeligheid is het niet, ik noem het meer licht in mijn hoofd. Net of alles om mijn heen heel licht beweegt, net alsof het allemaal water is dat zachtjes op en neer dijnt... Dat heb ik eigenlijk al sinds eind 2005. Toen merkte ik het wel eens op, maar niet echt boeiend. Daarna is het een tijd weggeweest, maar nu merk ik het weer ontzettend... Ik heb mjin ogen toen laten opmeten, maar met minder dan een kwart afwijking leek dat (en mijn hoofdpijn toen) daar niet van te komen...
Hoofdpijn heb ik een aantal maanden zwaar gehad (dag in dag uit, mee wakker en mee naar bed), voordat ik deze vage klachtjes had overigens... Gelukkig is dit AANZIENLIJK verminderd, en heb ik nog maar heel soms wat hoofdpijn.
En sinds een paar maanden lichte misselijkheid... Ik kan sochtends niets eten behalve dan een droog beschuitje en eigenlijk heb ik steeds continu een misselijk gevoel. Soms wil ik niets eten, maar vaak valt het redelijk mee en eet ik juist steeds, omdat ik dan niets van mn misselijkheid merk
Nu heeft mijn moeder het aan haar evenwichts orgaan, en begin steeds meer te denken dat dit ook bij mij aan het opspelen was... Want een paar maanden terug riep ik nog gewoon dat ik ziekjes aan het worden was, maar dat dit nou zo lang aanhoudt? Ik ben soms een beetje bang dat het toch mijn hart kan zijn... Toen ik baby was verdachtte ze me dat ik een ruisje had. 2 keer daarvoor onderzocht, echo's enzo, en toen was er verder niets te zien en was het in de jaren ook verminderd (zaten jaren tussen).
Ik wordt er eeen beetje moe van, en ga ook binnenkort ermee naar de dokter. Al voel ik me altijd zo stom om met van die vage klachtjes naar de dokter te gaan... Ik voel me dan altijd gelijk zo'n zeikerd... Maar mag misschien nu ook al aangezien het maanden aanhoudt?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die zich hierin kunnen herkennen... En hun verhalen te horen hoe en wat. Voordat ik daadwerkelijk (hoop deze week) naar de dokter ervoor stap.

het lijkt heel erg op wat mijn zus had,het kan natuurlijk evengoed iets anders zijn. Naar de dokter ermee dus
) maar die is ook zo weer naar huis gestuurd, ondanks dat ze vroeg of er misschien een bloedtestje gedaan kon worde.