2. Ik probeer ook meer op m'n eten te letten (minder junkfood, meer fruit) & drink bijna alleen nog maar water. Maar vorige week was ik op wintersport en ik heb daar helaas alleen maar ongezond gegeten, simpelweg omdat er niks anders was. Best wel ku_t, want ik ben dus weer aangekomen terwijl ik net 2 kilo kwijt was. Frustrerend. Maargoed, ik ga m'n leven beteren, want ik heb geen zin om er van de zomer bij te lopen als een koe. Wat is nou een goed ontbijt? Ik neem nu meestal magere yoghurt met van dat cruesli-spul met rode vruchten & gedroogde kersen enzo. (geen Special K) Is dit een goed ontbijt?
3. En nog even over het fitnessen: er staat daar ook zo'n roei-apparaat & die 'doe' ik meestal ook wel 10 minuten. Alleen hoorde ik dat dat niet zo goed is, omdat je daar hele gespierde schouders van zou krijgen. Is dat waar? Daar zit ik namelijk niet op te wachten.. Ik wil gewoon wat strakkere armen, maar geen dikke spierballen.
Ik heb hem altijd op de zwaarste stand staan (rond de 20), simpelweg omdat ik anders gewoon niks voel. Ik heb daarna ook nooit last van m'n armen. M'n moeder daarentegen, houdt het maar op stand 10 vol en heeft de dag erna onwijze spierpijn. Ben ik nou zo extreem sterk in m'n armen of is m'n moeder gewoon een sissy?
Ik hoop dat iemand mijn vragen wil beantwoorden.