And there we go again ... :-(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

And there we go again ... :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 17:03

Ja hoor, ik voel weer een flinke verkoudheid/griep aankomen. Ik ben afgelopen nacht 4 of 5 keer wakker geworden omdat ik t het of bloedheet of ijskoud had. Ik heb een doffe hoofdpijn, mijn holtes zitten "dicht" en ik begin mijn keel te voelen. Ziek

Nu zou je denken, niks ergs aan gaat wel weer over. Ja dat is ook wel zo maar ik ben begin januari geheel onverwachts/ met spoed in het ziekenhuis in Rotterdam opgenomen ( zie topic viewtopic.php?f=136&t=710375&hilit= ) en omdat ik (nou ja mijn lichaam ) toen zo raar/heftig reageerde moet ik, zodra ik koorts krijg meteen door naar ziekenhuis omdat de bacterie nog niet volledig uit mijn lichaam is/ de artsen het niet vertrouwen. Verdrietig

Het komt nu alleeen verdomd slecht uit, heb het onwijs druk met afronden van studie en voorbereidingen voor mijn half jaar Aruba. Nagelbijten / Gniffelen

Iemand toevallig dé tip om fit/gezond/ het griepvirus voor te blijven? Ik eet me al klem aan appels en slik braaf vitamine pillen.

LadyElmira

Re: And there we go again ... :-(

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:06

Dat is vervelend! Ik zou je in ieder geval goed aankleden en warme soep drinken. Helpt meestal goed tegen je keel. ( bij mij wel in ieder geval).

luvlambiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:51

inderdaad goed aankleden, proberen zo min mogelijk buiten te komen, niet te druk maken, en thee en warme dingen drinken/ eten. zeker door gaan met veel appels eten, en vitamines slikken Knipoog
als het niet beter wordt, zal ik toch maar naar het zh gaan, wat is belangrijker, je gezondheid, of die andere dingen?

Beterschap Vriendjes zijn?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:52

Thee met honing Knipoog

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:57

luvlambiek schreef:
inderdaad goed aankleden, proberen zo min mogelijk buiten te komen, niet te druk maken, en thee en warme dingen drinken/ eten. zeker door gaan met veel appels eten, en vitamines slikken Knipoog
als het niet beter wordt, zal ik toch maar naar het zh gaan, wat is belangrijker, je gezondheid, of die andere dingen?

Beterschap Vriendjes zijn?

Juist WEL naar buiten, frisse lucht is goed voor je! Wel goed aankleden natuurlijk! Verder, het niet gaan overdrijven met vitaminepillen, hou je aan de voorgeschreven dosis, anders gaat je lichaam juist daar weer tegen in gevecht.

Beterschap!!!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:43

sinaasappeltjes, kiwi's, lekker thee (zo min mogelijk melkproducten!) en vooral gezond eten en goed aankleden!!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:46

heel veel fruit
vee wandelen, dik ingepakt
en snachts ook dikke kleren aan, door het zweten raak je het ook eerder kwijt

weet je zeker dat je niets anders onder de leden hebt?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:49

Naar buitren en dik aankleden. Juist niet te warm onder de wol, want van zweten kun je juist ook ziek worden. Heel veel water drinken, want dat voert lekker af.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:54

Veel sporten veel fruit groente en haal ook van dat Actimel..!!
Ik had ook een fikse buikgriep (virus uit Egypte) en toen nam ik Actimel of iets in die richting.
Het enig nadeel daaraan is als je stopt dat je dan weer een tijd meer last van je darmen krijgt omdat je er gewend aan raakt ( had ik tenminste)

Veel Beterschap.

En Groetjes Pascaline

Edit : Dat actimel doe ik niet om reclame te maken het helpt echt..!!