jullie mening over lange nagels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

jullie mening over lange nagels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 23:08

hallo,
ik heb hele lange nagels en ben er erg trots op.
maar mijn juf heeft er altijd wel iets over te zeggen.
dan vind zij ze weer te lang, dan zijn ze weer vies.
ik word er gewoon boos om dat gezeur telkens.
wat vinden jullie van lange nagels?
ik kan hier morgen wel even een foto plaatsen van mijn nagels.

xxxjes daphne

Kaitlyn

Re: jullie mening over lange nagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:10

ik heb ook wel lange nagels..

ze zijn dan ook keihard Clown ze kunnen dus een stootje verdragen Tong uitsteken

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:12

Mijn nagels breken al bij een milimeter lengte, dus heb geen lange nagels. Ik vind het ook neit echt handig, maar niet lelijk of zo.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:13

Als je ze goed verzorgt vind ik lange nagels mooi hoor Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:14

Hmm, ik vind het bij sommige wel vies. Er blijft dan allemaal viezigheid aanhangen Nagelbijten / Gniffelen
Maar bij sommige lijkt het wel leuk, en zijn ze ook niet vies.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:15

whehe, ik vijl ze bijna elke dag Lachen ik houd het goed bij Lachen

@ Olifant: als je paardrijd, worden je nagels toch wel vies Lachen ik kom thuis en gelijk schrobben Tong uitsteken

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:16

Had lange nagels... Nu door veel stress er weer compleet vanaf. Was er ook erg trots op, en lakte ze in de meest originele kleuren. Maar met de paarden toch wel onhandig. Vind lang wel mooier voor op school ensow, maar voor de paarden niet t meest praktisch. Mijne zijn nu weer kort en ik vind het eigenlijk wel best zo. Misschien dat als mn stress weg is dat t knopje weer omgaat en ze weer lang worden, who knows!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:16

Wat versta je onder heel lang? Heb zelf ook altijd een wit randje aan mijn nagels, maar helaas scheuren of ze om de zoveel tijd af.
Een randje vind ik netjes, echt lang niet praktisch. Zeker niet in mijn werk als management assistente. Dan tik je ineens 2 toetsen tegelijk aan.
Of ze vies zijn is afhankelijk van hoe schoon je ze zelf houdt. Zelf heb ik altijd een nagelvijl bij de hand om bij te vijlen en vuil eronder vandaan te peuteren. Buiten vies gezicht vind ik dat ook een vies gevoel Knipoog

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:17

ik heb ook best lange nagels maar ook niet van die hele lange, ik hou ze schoon want vind t zelf vies als ze vies zijn Clown

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:17

Ach, mij maakt het niets uit of men het 'mooi' of 'lelijk' vindt. Ik laat mijn nagels gewoon groeien totdat ze scheuren of breken, en ik heb dan ook altijd hele lange, harde nagels.
En tja, na het rijden zijn mijn nagels vaak vies ja, maar om daar nou een drama van te maken...

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:18

Ik haat lange nagels Scheve mond
Bijt ze daarom ook af Clown

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 23:18

mijn nagels blijfen altijd lang en ze groeien ook erg snel
en ik maak ze na het rijden ook weer schoon ik ga zow ff foto,s maken en plaats ze morgen maar eerst ga ik pitten
doei dfoei

p,s mijn nagels zijn ongeveer 1 cm (het witte ')

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:20

Shaar schreef:
Ach, mij maakt het niets uit of men het 'mooi' of 'lelijk' vindt. Ik laat mijn nagels gewoon groeien totdat ze scheuren of breken, en ik heb dan ook altijd hele lange, harde nagels.
En tja, na het rijden zijn mijn nagels vaak vies ja, maar om daar nou een drama van te maken...

mee eens bij mij is het ook zo!!! Haha!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:37

Ik vind het mooi, mits ze niet té lang zijn en goed verzorgd.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:56

Ik vind het ook mooi. Helaas krijg ik ze nooit erg lang, aangezien ik ze altijd breek tijdens het vakkenvullen Boos!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:00

Zolang ze goed verzorgd zijn en geen verschillende lengtes hebben dan kan ik het best mooi vinden.
Zelf vind ik het onpraktisch, zeker bij de paarden voel ik me dan vies.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:02

Mits ze verzorgd zijn (niet te lang, mooie glans, geen broosheid, randjes o.i.d. of 'mooi, net echt nep') vind ik het wel heel mooi staan. Al kan het soms wel onhandig/onpraktisch zijn, zeker bij de paarden.

Én van nep worden je echte nagels vaak niet beter!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:08

ik vind het wel mooi. maar ja, vanwege mijn werk (fysio) is het absoluut niet hygienisch om lange nagels te hebben. Dus iedere week knippen.

Maar ik vind het een beetje raar dat jou juf er over moet zeuren. Doe je een bepaalde opleiding??? als je iets in de verzorging zo doen of iets (para)medisch kan ik het me wel voorstellen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:10

Ik heb hele zachte nagels ik vind het ook altijd wel een mooi gezicht als ze lang zijn maar dan niet té extreem hé Knipoog ik bedoel heb ooit eens een artikel of weet ik veel wat gelezen van een man die had nagels aan 1 hand van toch een metertje? volgens mij was dat iets in het guinness boek of records ofzo. Maar dat vind ik dus vies. Misselijk Maar iets van ongeveer 1 cm ofzo? vind ik altijd heel mooi uitzien tenminste als ze schoon zijn en er geen vuil onder zit ofzo. Knipoog

Zelf heb ik geen lange nagels omdat ik dus hele zachte nagels heb. En ik vind zelf dat ik een hele rare vorm heb bij mijn nagelriem (geloof dat zo het die overgang of whatever heet van je nagel en je huid). Heeft iemand een idee hoe ik mijn nagels harder kan krijgen? Want ik ben altijd stikjaloers op al die mensen met die mooie lange nagels!

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:10

dan kan ik het me ook voorstellen.

mijn nagels verschillen,
ze zijn wel is lang 1 cm, maar mijn vriend vind het verschrikkelijk,
maar zodra er 1 afbreekt knip ik gelijkde rest er ook af.

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:15

Vanwege mijn werk mag ik geen hele lange nagels hebben.
Mijn nagels zijn niet kort, hebben een mooi wit streepje van ongeveer 3 of 4 mm. Ik vijl ze regelmatig. Doe er vaak een glimmende lak overheen. Dan vind ik het wel mooi. Als je lange nagels hebt moet je ze ook goed verzorgen. Anders is het niks.

mandiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:19

Maartje1990 schreef:
Ik heb hele zachte nagels ik vind het ook altijd wel een mooi gezicht als ze lang zijn maar dan niet té extreem hé Knipoog ik bedoel heb ooit eens een artikel of weet ik veel wat gelezen van een man die had nagels aan 1 hand van toch een metertje? volgens mij was dat iets in het guinness boek of records ofzo. Maar dat vind ik dus vies. Misselijk Maar iets van ongeveer 1 cm ofzo? vind ik altijd heel mooi uitzien tenminste als ze schoon zijn en er geen vuil onder zit ofzo. Knipoog

Zelf heb ik geen lange nagels omdat ik dus hele zachte nagels heb. En ik vind zelf dat ik een hele rare vorm heb bij mijn nagelriem (geloof dat zo het die overgang of whatever heet van je nagel en je huid). Heeft iemand een idee hoe ik mijn nagels harder kan krijgen? Want ik ben altijd stikjaloers op al die mensen met die mooie lange nagels!

Zelfs 6 meter!!! heb ik ooit gehoord op tv ze waren helemaal gekrult..... Frusty

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:23

mandiiee schreef:
Maartje1990 schreef:

Zelfs 6 meter!!! heb ik ooit gehoord op tv ze waren helemaal gekrult..... Frusty

ochja weet ik veel hoelang het was iig héel lang té lang vind ik. bléh. die duimnagel was helemaal in zo'n krulletje ofjah krulleTJE Krul Knipoog

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:27

Ik vind het vies, als je weet hoeveel bacteriën er onder nagels zitten Misselijk

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:29