Of dat je te veel stress hebt? Dan krijg ik altijd van die klachten, maar ik zou dan maar gewoon naar de huisarts gaan als ik jou was als het zoveel pijn doet!
Ik zou maar even naar de huisarts gaan ja. Wij zien dat niet door de computer heen . Ik heb het zelf weleens gehad, ga verder maar niet vertellen wat het toen was want dan ga ik je onnodig bang maken. Gewoon even naar de huisarts, misschien is het wel niks bijzonders misschien wel.
Ik heb het ook regelmatig... Meestal in de eerste twee weken na m'n menstruatie, maar dit kan ook toeval zijn. Heb er me al dikwijls zorgen over gemaakt maar als ik in m'n bed kruip is het smorgens altijd helemaal voorbij.
Ik ken je gevoel, ik heb vaak genoeg last van die zijkant. Die is dan helemaal hard en pijnlijk, lopen wil dan vaak ook niet. Bij mij komt het door m'n PDS, maar bij jou durf ik het zo niet te zeggen. Hopelijk trekt het weg! Je lichaam kan soms ook gewoon even overstuur zijn natuurlijk.
Nee ik ben niet misselijk, en het gaat nog niet beter,. wordt alleen maar erger! ik moet half 11 bij de dokter zijn, maar horen wat hij zegt! ik weet niet hoe die darm heet die aan de linker kant zit!