Ik zelf hoef niet zo snel te huilen, maar ik vraag het me eigenlijk af..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) ik snel tranen in mijn ogen krijg enz. Daar schaam ik me niet voor voor die tranen en deze maken me dan ook helemaal niks uit ook al denken mensen dan dat ik écht aan het huilen ben. 

Paardje is afgekeurd maar daar zijn heel wat onderzoeken enzo aan vooraf gegaan, en het is gewoon zo'n domper als je hoop hebt dat het beter is en dan inene te horen krijgt dat het helemaal niet beter is. 
En waarom als je verteld dat je bijvoorbeeld gevallen bent, ze vaak vragen of je gehuild hebt?
Maar als ik huil in het bijzijn van anderen is er ook wel echt wat aan de hand en dan schaam ik me er ook niet voor. Mochten mensen er problemen mee hebben, so it be.
Maar de laatste tijd gaat het een stuk beter
Mijn beste vriend bijvoorbeeld claimt dat hij nooit moet huilen, terwijl ik dondersgoed weet dat hij het in een bepaalde situatie wel doet. Hij zal het echter nooit toegeven, tenminste niet tegen mij
Daar kan ik trouwens absoluut niet tegen wanneer een ander moet huilen, dan begin ik dus ook
)Roelke_ schreef:Ik weet het niet eigenlijk? Ik voel me soms ook wel een beetje een aansteller, zeker als ik ongesteld ben kan ik om niks huilen. Emotioneel persoon denk ik.

) 
.
.fixture schreef:omdat het volgensmij een teken van zwakte is ik weet niet