Griep? heerst het weer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Griep? heerst het weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:31

Ik ben momenteel erg ziek! hoofdpijn erg slap en spierpijn, 40 graden koorts en lig zelfs te ijlen..

Iemand op dit moment meer last van gehad?
Wat werkt snel koortsverlagend?
En hoeveel dagen duurde het bij jullie?

GillyZidane

Re: Griep? heerst het weer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:45

Ik meld me!
het begon bij mij met verschrikkelijke pijn in mn rug (zo erg dat ik niet kon opstaan)
vervolgens kreeg ik koorts en keelpijn
(naar de 39 graden toe) daarna werd mn koorts weer iets minder(gister 37,8) en vandaag nog steeds zo. vooral mn keel zit me dwars, kan niet zonder pijn slikken. en de pijn in mn spieren (nek voornl wat zorgt voor hoofdpijn) ik zit nu al 3 dagen, en het is nog niet voorbij.

annuh25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:47

Hier bji mij thuis ook al 2. Ik en mijn vader.
Heb het al sinds vorige week donderdag, ik ga wel naar school, het is nu een stuk minder gelukkig Lachen

Lynn_Nikita

ik ben voor 2e keer in 2007 weer hardstikke verkouden, hoofdpijn, slijm op longen en hele tijd hoesten en neus verstopt

Roosch

Ik loop er helaas al 3 weken mee.
Niet goed uitgeziekt..
Voor carnaval griepje gehad, hoesten maar 't was wel los.
Tijdens carnaval griep weggezopen, en al sinds eind vakantie beetje aan het snotteren.
Nu heeft het zich van de week doorgezet, maar toch stug er mee door blijven lopen omdat ik 't weekend niet wilde missen.
Vannacht zowat alles bij elkaar geblaft en toch maar ziek gemeld.
Niet leuk.

Beterschap aan alle zieken. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:49

Ben net weer beter (nouja beter) nog steeds veel hoesten, war en dan weer koud.. Eerste dagen zelfs haarpijn overal tintelen en s nachts idd liggen ijlen. Nu slaap ik snachts weer goed gelukkig maar echt top nog steeds niet..

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:51

Ik hoorde een paar dagen geleden dat er een griepepidemie aankomt! Dus het schijnt te heersen.
Beterschap allemaal!

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:44

Ik vanaf maandagavond.. Hoest de longen uit mn lijf, net zo lang tot ik aan het kokhalzen ben. Heb ontzettende keelpijn, en heel erg verkouden. Van de week had ik ook koorts erbij, dat is nu gelukkig weg Lachen

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:45

GillyZidane schreef:
Ik meld me!
het begon bij mij met verschrikkelijke pijn in mn rug (zo erg dat ik niet kon opstaan)
vervolgens kreeg ik koorts en keelpijn
(naar de 39 graden toe) daarna werd mn koorts weer iets minder(gister 37,8) en vandaag nog steeds zo. vooral mn keel zit me dwars, kan niet zonder pijn slikken. en de pijn in mn spieren (nek voornl wat zorgt voor hoofdpijn) ik zit nu al 3 dagen, en het is nog niet voorbij.

Ik heb ook de griep gehad. Knipoog
Zowat precies hetzelfde als GillyZidane, alleen hoesten tot alles er weer uit komt. Bloos

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:53

Bij mij begon het met alleen keelpijn, even later ontzéttende keelpijn. Toen 40 graden koorts en ijlen, snacht niet meer kunnen slapen. Maar ik ben zo iemand die het weekend niet wil missen, heb superveel geslapen, en vitaminedrankjes en alles gedronken om beter te worden. Heeft gelukkig geholpen, heb gister een hockeywedstrijd meegedaan, ging goed, en gisteravond Pokeravond op de club gehad, en dat heb ik ook overleeft. Alleen op die pokeravond werd ontzéttend gerookt [sigaren]. Dat is denk ik op mijn keel geslagen want die doet nou weer pijn en is dik. Heeft iemand hier een trucje ofzoiets voor? Keelsnoepjes ofzo helpen bij mij niet...

ikkie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 16:08

Volgens mij heerst het inderdaad weer. Gelukkig heb ik er zelf nog geen last van. Maar iedereen beterschap en ziek maar goed uit.