Ik heb heel veel last van hoofdpijn, een paar keer in de week sowieso. Ik heb er op gelet waardoor het zou kunnen komen. Ik drink voldoende, slaap goed, drink weinig koffie ect..... Ik zag een tijdje geleden op de tv reclame een pijnstiller speciaal tegen hoofdpijn. Ik wil heel graag weten welke dat is. Want gewone pijnstillers werken niet of maar heel even. Dit medicijn was speciaal tegen hoofdpijn omdat hoofdpijn dan veroorzaakt wordt door spierspanningen en de nek en daar werkt het dan tegen. Wie o wie kan mij helpen??
wat dacht je van of langs de HA of langs de 'brillen'winkel? Even vragen of ze je na kijken? Want als je zo vveel hoofdpijn heb lijkt mij dat het handigste!!
ik ben al bij de HA en de opticien geweest. Ik heb toen ibrobufen gekregen, verder kon hij er ook niks aan doen. Ik heb een bril voor het autorijden. Verder is er niets mis met mn ogen. Ik ben gewoon op zoek naar HET medicijn tegen hoofdpijn. Hebben jullie die reclame nooit gezien?
als je altijd hoofdpijn heb is het gewoon weg neit gezond! Dan is er wat aan de hand. dus laat je door een andere opticien na kijken en evt een andere huisarts..!!
Ik ga eens kijken voor Sarixel. Zou kunnen dat ik dat gezien heb. Ik neem heel zelden pijnstillers in. Ik hou er niet zo van. Daarom zoek ik ook iets echt gericht op hoofdpijn. Ik vind het ook zo vreemd dat als ik dan een keer een pijnstiller in neem dat ie dan niet of nauwlijks werkt.
Ik heb zelf ook veel hoofdpijn. Ben naar de dokter geweest, en ik bleek spanningshoofdpijn te hebben. Ik kreeg geen medicijnen maar moest maar asprines gaan slikken. gewone asprines werken nu niet meer bij mij, moet minimaal 400 mg ibuprofen hebben, wil de pijn weg gaan. Ik raad je aan niet de veel pijnstillers te gaan slikken.
Advies van een mede-hoofdpijnganger: Laat een fysiotherapeut kijken naar je nek. ik heb vanaf mijn 5e last van hevige migraine en had elke dag wel hoofdpijn (ik slikte ook elke dag minimaal 2 pijnstillers). Ik ben toen een keer meegegaan naar mijn moeder's fysio en hij heeft toen even naar mijn nek gekeken. Wat bleek: mijn nekwerfels stonden scheef wat de hoofdpijn veroorzaakten. Ben nu een paar keer "rechtgezet" en heb aanzienlijk minder last! Daarnaast raad ik ej aan aspirine/pijnstillers af te wisselen. Anders raakt je lichaam aan die specifieke samenstelling gewend en heeft het gewoonweg geen effect meer. Succes ermee!
Sarixel bevat idd ibuprofen. Bij mij werkt gelukkig een paracetamol al aardig; gezien ibuprofen verder niet al te goed is; maar werken doet het wel. Mijn moeder heeft heel veel last van hoofdpijn en slikt 'altijd' ibuprofen.
Ik ben ook niet zo'n voorstander van pijnstillers in te nemen maar wat echt goed helpt dat is Spidifen, zit in een paars doosje, echt super! Mijn buurvrouw had een keer hoofdpijn en haar dochter kwam bij mij aan de deur voor een pijnstiller, heb een Spidifen meegegeven, de volgend edag stond mijn buurvrouw op de stoep! Welke zijn dat? Ga ik ook halen voor als ik de volgende keer hoofdpijn heb. Binnen 10 minuten is je hoofdpijn weg!
moederkruid,Lachesis,Petasites,of je vullingen laten verwijderen en witte nemen.Naar een chiropraktor gaan, een dieet proberen, een bindweefsel massage van je hoofd.Kijken of je geen ijzer gebrek hebt,of je wel voldoende eiwitten binnenkrijgt? Een edelsteen om je nek hangen(Amethist) werkt zeker voor 90 %.enz enz
heb je geen migraine? dan helpen andere pijnstillers idd niet, ik heb ook migraine, en slik elke dag 2 pilletjes om het verkomen (helpt niet altijd, maar het is wel verminderd) en als ik het heb, dan heb ik injecties, het word dan een half uurtje heftiger, en dan is het meestal wel over, je word er wel heel moe en slap van, en ik krijg last van mn slokdarm en krijg spierpijn, maar alles beter dan migraine.. propanadol (weet niet of ik het goed typ) werkt ook goed bij beginnende hoofdpijn
Ik heb ook last van Migraine, maar ik heb ook last van gewone hoofdpijn (verschil: Bij Migraine kan ik echt niks meer) Als ik gewone hoofdpijn heb helpt bij mij als ik een paracetemol in neem met cola en dan even ga liggen Bij Migraine helpt helemaal niks, al word het soms wel beter als je kunt overgeven (maar dat kan ik bijna niet )
cola moet je niet nemen, word het erger van, jij zou ook de spuiten kunnen proberen? bij mij werkte ook niets, en was idd ook heel ziek als ik het had, nu neem ik spuiten, en is het een stukje beter geworden
Cola neem ik als ik gewone hoofdpijn heb (eigelijk deed ik dat omdat ik de asperine niet weg kreeg, maar na een half uurtje zakt me hoofdpijn weg en zonder cola niet.. Heel apart maar helpt wel) Migraine had ik speciale pilletjes voor, maar die hielpen niet.. Als ik het nu heb ga ik maar naar bed toe, meestal is het die ochtend daarna weg, maar vorige keer duurde het een week..
zou dan toch de spuiten proberen, dan is het binnen een uurtje vaak over als je even een uurtje gaat liggen, ik heb het deze week drie dagen gehad, en moest gewoon werken, heb ook gespoten en sávonds was het over, kan je die spuiten niet bij je HA aanvragen?
Bedankt voor jullie reacties. Aan sex kom ik niks te kort Maar dat helpt ook niet zo goed. Ik denk niet dat het migrane is. Ik kan namelijk het licht wel verdragen en kan nog wel mn bezigheden doen. Met bukken wordt het heviger en zo ook met bewegen. Dus als ik rustiger wordt verminderd het soms. Ik heb echt angst voor spuiten en naalden, moet je dat dan zelf doen?? Maar ik denk ook niet dat dat nut heeft omdat ik denk dat het geen migrane is. Ik heb op internet gezocht en dan komt mijn hoofdpijn overeen met spanningshoofdpijn. Ik ben idd ook vrij druk maar daar kan ik helaas niks aan veranderen. Ik zit er aan te denken om naar een magnetiseur te gaan. Heb ik vroeger ook gedaan omdat ik toen ook veel last had van hoofdpijn, toen hielp dat wel voor even, moest dus wel vaak terug. Maar ik kan het allicht proberen.
spuiten krijg je niet zomaar, je moet echt migraine helpen, en het laatste dat ik wou, omdat ik ook heel bag ben voor injecties, je moet het idd zelf doen, (of je moet elke keer als je migraine hebt, naar de ha gaan ) het is een soort buisje, waar je de nald met injectievleoistof in doet, die zet je op je onderrug, drukt op de bovenkant, en komt de naald eruit, en gaat de vloeistof via de naald je bloed in, ik laat het mijn moeder vaak doen, omdat ik best gestresst ben met die spuiten. het doet niet heel veel pijn, maar het voelt niet lekker als je een spier of ader raakt, maar je voelt het maar een minuutje, de bijwerkingen een half uur, en dan is het een stuk minder erg of weg, ik ben meestal al in slaapgevallen in dat half uur. magnetiseur kan je idd proberen, wij gaan lichttherapie proberen in een hoofdpijnkliniek
Gatver, ik ben zo bang voor spuiten he!! Maar goed als het helpt De dokter heeft er bij mij eigelijk nooit wat van gezegd, ben toen ook nog een keer door de scan geweest.. Heb het gelukkig niet al te vaak (afkloppe ) Mja als ik het dan heb..