Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem.... De titel zegt het al zing en ander soort praatangst. Ik zal het even toelichten.
Zit ik op school en heb ik zin dat we met muziek gaan zingen, krijg ik het blaadje, begint de muziek en ik kan geen woord uitbrengen. Ook toen ik alleen moest zingen voor mijn mentor kreeg ik het spaans benouwd en kwam er niks uit. Ik kan bij mijn weten ook niet goed zingen hoor. Ik vind dit wel een beetje raar van mezelf omdat ik thuis en zelfs op de fiets wel durf mee te zingen. Mijn mentor dacht dat het gewoon bescheidenheid was maar dat lijkt me niet.
Verder heb ik dit ook met de vreemde talen. Mijn frans mondeling eerder dit jaar werd een grote ramp omdat ik ongeveer bij elk onderdeel dichtklapte. Alles heb ik uiteindelijk wel bij elkaar gehakkeld maar leuk was het niet. Nu heb ik ook deze periode mondeling engels en daar is het dichtklappen ook al lekker bezig. Als ik niet zeker weet hoe ik een bepaald woord moet uitspreken dan kan ik meteen al niks meer zeggen. ik heb dan het gevoel dat iedereen kijkt en heel aandachtig luisterd. Maargoed het mondeling is met zijn 4en en je moet blijven praten
ik wil het niet verpesten voor de anderen dus misschien heeft iemand tips ofzo hoe dit beter wordt...........