Dikke vingers, beetje ontstoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Dikke vingers, beetje ontstoken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 12:15

Heb gister ruzie gehad met de tapmachine op m'n stage. Hoefijzer schoot uit m'n hand en knalde een paar keer tegen m'n hand.
Het bloede wat (niet overdreven), deed gruwelijk zeer en ik ging bijna tegen de vlakte (had ik echt nog nooit gehad!).
Dus pleistertjes er om heen, na 10 minuutjes was ik er wel weer en ben toch de hele dag aan het werk geweest (gelukkig alleen maar brave paardjes, dus dat scheelde).

Maar thuis de pleisters er af, het zag wat vies, maar ff uitspoelen. Toen ik eenmaal op de bank niets zat te doen begonnen mijn vingers(2 stuks, m'n pink en wijsvinger waar de grootste wondjes op zitten) helemaal dik te worden. Dus heb er gister avond al een kwartier mee in de soda gezeten. Vanmorgen weer een kwartier mee in de soda gezeten (prikt lekker Knipoog ).

Maar er blijft maar vocht uit komen. Ik kan ze slecht bewegen omdat ze zo dik zijn, echt zeer doen ze pas zodra de wond gaat trekken met bewegen.
Wat is handig om er nog meer mee te doen? Ik heb het zo veel mogelijk open, maar als ik straks paardjes moet doen gaan er wel weer even pleisters op.

Tetanus prik is iig nog geldig Knipoog (ik heb altijd wel wat, dus dat word regelmatig gecheckt).

Echwel

Re: Dikke vingers, beetje ontstoken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:20

Ik heb dat na een kattenbeet gehad, toch veel vuil erin.
Even naar je dokter en toch maar antibiotica vragen.

Tot die tijd een vochtig verbandje eromheen, zodat het open blijft en het vuil
eruit kan..

Dennis

Re: Dikke vingers, beetje ontstoken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 17:04

Gister geen tijd gehad om naar de dokter te gaan, maar na gister avond en vanmorgen weer een kwartiertje in de soda is het een stuk minder dik en komt er geen vocht meer uit.

Ga er van uit dat het nu rustig gaat genezen. Vanavond voor de zekerheid nog wel een keertje in de soda.