Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pasha schreef:kweetniet... misschien een beetje een voor de hand liggend antwoord..
Maaruh wat dacht hij van, Iets rustiger aan doen..
Als hij zoveel traint, en blijkbaar een dieet volgt, volgens mij geeft zijn lichaam al aan dat dit misschien iets te veel van het goede is..
AstraGirlie schreef:Kan zijn dat zijn spieren chronisch vermoeid beginnen raken door het
zware trainen en actief zijn. Iets rustiger aandoen en gezond eten
(niets weglaten) doen vaak wonderen!
MissEvil schreef:Inderdaad..
Misschien moet hij eens rustiger aan doen..
Heel veel fysic bezig zijn is wel goed, maar té is nooit goed.
Misschien moet hij gewoon 'normaal' gaan eten, ipv een dieet?
Of 1 van zijn sporten 'laten vallen' of op een laag pitje zetten?
Tja, en anders moet je hem eens wat fysische wetenschap laten zien?
AstraGirlie schreef:Maar wat voor dieet volgt hij dan? (caloriearm?)
Laura schreef:Overtraint ie niet? Als zware BB groei je door 3 dingen: Dieet, Training, en RUST. Esentieel voor een goede training. En lijkt me dat ie bij Basketball en werken ed niet genoeg lichamelijke rust krijgt.
Een BBdieet is idd eiwitrijk, maar waar je vooral energie uit krijgt, is koolhydraten. Waarop is zijn voedingsschema gebaseerd? Heeft hij een goede trainer? Neem hij Wheyproteinen na de training?
Verder kan het ook geestelijk zijn. Als je zo'n druk schema hebt, kan je in je hoofd uitgeput raken. Oppassen hoor, want een burnout is geen pretje!
Citaat:Ik zei ook al, dat ie eens rust moet nemen.. Helaas, er wordt niet naar mij geluisterd...
Citaat:Ach, hopelijk zal de tijd het hem leren, uiteindelijk is het toch niet vol te houden voor hem
Lielle schreef:zijn Bodybuilding en basketball qua sport wel te combinewren? ik heb er geen ervaring mee, maar ze lijken me op heel andere spieren gericht en ook dat kan elkaar dus in de weg zitten.
somokkele schreef:Geeft ie zichzelf geen prikjes (anabolen)?? Wordt ook veel stiekem
gedaan (ervaring mee helaas). Enne.......als hij echt een fanatiek BB
is, tja, dan weet hij dat hij door rust in combinatie met training
'groter' wordt.
Ach, hopelijk zal de tijd het hem leren, uiteindelijk is het toch niet vol te houden voor hem